AM GASIT!

Ce-am  mai plans in noaptea in care mi-am dat seama ca nu pot merge mai departe singura. Am plans de frica si de neincredere, am plans ca n-am sa gasesc pe nimeni, ca nu stiu sa aleg oamenii.

Noptile trec, starile la fel. Importante sunt diminetile cand vrei sa o iei de la capat, iar eu am vrut.

Am inceput ziua urmatoare cu intrebarea simpla “Ce vrei, cum vrei sa fie omul care sa te ajute cu ce ai de facut?”

vreau un om limpede, clar cu el insusi

vreau un om cu adevarat bucuros

vreu un om care sa se iubeasca

vreau un om bland cu copilul din el

vreau un om fericit

vreau un om liber

vreau un egal

vreau un calator

Odata enuntate toate astea, chiar daca nu-i vedeam chipul inca, faceau ca persoana sa prinda contur. E deja aici, iar cand va veni vremea ne vom intalni. Asta era trairea mea, ca si cum deja obtinusem ceea ce-mi doream. In loc de disperarea noptii precedente am simtit  pace.

Nu conteaza experientele trecute. Pentru intamplarea asta nou nouta am nevoie de cineva cu profilul de mai sus.

Dupa anunt am primit o multime de mailuri si va multumesc tuturor, dar ma imbarc cu trei oameni pe care viata mi i-a adus in dar, iar eu i-am recunoscut simplu ca tovarasi de drum. Sunt trei femei, desi m-am exprimat foarte masculin. Pe langa ele exista inca un cerc, al celor care si-au oferit ajutorul. In caz de nevoie, ca multe se pot intampla pe drum, stiu la ce porti sa bat .

Cu linistea ca am ales bine, habar neavand incotro vor duce toate astea, dar cu speranta si increderea ca ceea ce vad a fi de aur in aur se va transforma pun primul pas pe drumul ce s-a deschis.

7 thoughts on “AM GASIT!

  1. Totul e bine, Lola minunata !
    Si noi toti de aici facem cate un pas alaturi de tine. Si asta inseamna ca e foarte bine. Pentru toti, chiar daca e diferit.
    Apropo de sentimente, eu le vad dintotdeauna rotunde, bombate, intr-un permanent dans, neodihnindu-se niciodata. Sunt vii! De multe ori incomode pentru nevoia noastra de siguranta, dar e bine ca ne obliga sa fim prezenti.
    Ce mult ma bucur de tine! Multumesc, Lola minunata.
    Te imbratisez cu nesfarsita dragoste

Leave a Reply

