AZI

Am calatorit in mine insami, dar inca nu ma pot aduna sa scriu despre asta. O sa incerc luni dimineata, pe liniste, daca experienta se va lasa povestita.

Azi am calatorit pana pe partea cealalta a raului cu iubitul. Ne-am oprit la laguna, am visat o casa mica de lemn pierduta printre copaci, de unde sa vedem marea. Am fost pe plaja sa dam drumul la frici, am ajuns pana la capul Espichel, ametitor cu stancile-i prabusindu-se in nesfarsitul apei. Sunt acasa. Spatiul asta e acasa al sufletului meu, un acasa regasit dupa ce ani de zile n-am stiut de ce ma apuca nostalgia cand vedeam Portugalia pe harta. Faleza rosie, oceanul, soarele, pinii, barbatul meu drag si drumul, drumul nostru impreuna spre…stele

3 thoughts on “AZI

  1. ce peisaje frumoase..
    pare frig si la voi, dar macar iarba mai este verde..
    pe aici este un gri mohorat de numa numa si nici de frig nu ducem lipsa, in schimb de zapada, da

    o duminica frumoasa alaturi de cei dragi

  2. Astept povestea! Cu siguranta locurile in care ai fost te-au inspirat. Mie mi-au ajuns si pozele ca sa fac un exercitiu de imaginatie sa ajung departe unde marea se intalneste cu cerul.

Leave a Reply

