1.000.000$ GAME

Ziceam ca am avut o revelatie pe plaja. Mi-am dat seama ca mi-am facut din propria minte un adversar. Tot timpul imi spun cat de agitata e, cate ganduri produce, cata tensiune. M-am separat de mintea mea si asta nu face decat s-o intareasca in partea ei distructiva. Am neglijat sa-i multumesc pentru felul in care stie sa gaseasca solutii, pentru stralucire, pentru ascutime, pentru imaginatie, pentru ca ma lasa sa percep lumea.

Am avut imaginea unui copil caruia nu vreau sa-i dau jucaria preferata, iar cand mi-o cere nu numai ca refuz, dar ma mai si stramb la el. Normal ca plange, se agita, bate din picioare. Ce-ar fi sa i-o dau? Asta a fost gandul indumnezeit. Da-i jucaria! Nu conteaza ce-ti cere, universul are resurse nelimitate. Da-i mintii exact ce vrea!

Ce vrei? am intrebat-o

1.000.000 de dolari!

OK, hai sa facem echipa pentru un milion de dolari, sa jucam jocul asta impreuna. Tu taci si ma lasi linistita sa-mi traiesc fiecare clipa fara frici, fara indoieli, cu bucurie si pace. Pana acum nu vedeai nici un scop in toate astea. Daca traiesti fara frici ce, tot mori? Fara indoieli cine esti? Bucuria asta va trece si vor veni zile negre, etc. Acum toata abureala de ganduri negre nu face decat sa te impiedice sa-ti primesti jucaria. Scopul tau e precis, material, palpabil. Gata cu conceptele pe care sa brodezi. Stai cuminte si joaca-te , stau si eu cuminte, iar in starea asta toate se intampla. Daca in clipa asta tu taci, iar eu ma simt fericita deja avem milionul.

Am lasat la o parte ipocriziile si imaginea mea de persoana nematerialista, spirituala, neatasata de bunuri care pe dedesubtul ideilor astora false despre sine tremura ca frunza si vrea siguranta, batranete senina si imbelsugata, vrea sa-si implineasca visul cu casa pentru oameni frumosi, vrea ca iubitul sa aiba bacania mult visata si ceainaria, vrea sa calatoreasca. Pentru toate astea am nevoie de bani.

Au fost vremuri cand intram in supermarket si plecam plangand pentru ca imi era pofta de branza topita pe care nu puteam sa mi-o permit. Nu mai vreau asta. Experienta mi-a fost suficienta si am invatat din ea. Nu-mi trebuie nici boala, nici saracie, nici durere. Daca le-am trait e pentru ca n-am stiut sa aleg altceva. Acum stiu despre infinitul potential al universului si chiar n-as mai avea nici o scuza sa fac pe amarata si pe trista. Gata cu tiparul vechi si gaunos. Merit tot ce e mai bun pe lume si cred asta despre toti oamenii. Cand unul are mai mult nu e pentru ca fura de la ceilalti, asa cum cred ei si ajung sa-l urasca. Nu, cine are mult are pentru ca stie cat merita.

Haideti sa inlocuim incepand din clipa asta gandurile de neputinta, de frica, de neincredere in noi insine cu ganduri de speranta, facand o mica deschizatura daca nu cu credinta macar fara indoiala ca toate astea pot fi reale.

40 thoughts on “1.000.000$ GAME

  1. Printre randurile tale regasesc ideile din “The Secret”, pe care l-am vazut si eu aseara. Am avut aceeasi reactie: gata, nu ma mai plang si indraznesc sa visez! Deja vizualizez🙂 si e tare frumos!😀

    • Cand am revazut acum the secret am stiut ca aia nu vorbesc prostii. Toate lucrurile de care ma indoiam cand l-am vazut prima oara le-am trait intre timp, asa ca de ce sa nu indraznesc. Cere si ti se va da zicea cineva intelept

  2. eu nu o inteleg o chestie. spre deosebire de multi altii, ai o viata frumoasa si colorata. de ce esti totusi atat de suferinda si nefericita? si mai ales de ce incerci sa te convingi ca nu esti, tot inventand bucurii in lucruri marunte pe care, practic, nu le savurezi asa cum le-ai dori? se simte printre randuri ca acolo, in sufletul tau, nu e ce trebuie sa fie. nu mai bine strigi din toti rarunchii ce te doare si treci mai departe? altfel te vei minti singura la nesfarsit.

  3. Vor veni toate spre tine, asa cum iti doresti… Am gasit recent o lista facuta de mine acum 10 ani, cu dorinte absolut fantasmagorice la momentul acela, care sunt deja indeplinite. Numai aia cu mersul la sala regulat a ramas suspendata🙂.
    Nu-ti doresc succes, ci iti doresc ca universul sa conspire pentru tine. Intotdeauna.

      • pai… momentan pare imposibil… sau departe…

        si de la teoria invatata la practica si aplicat efectiv eficient metoda the secret… observ ca e o cale lunga pe care nu am invatat-o inca

      • Uite cum in doua randuri creionezi un drum greu si lung, tu esti cam nepriceputa, nu aplici eficient metoda, etc…Nu exista metode de aplicat, nu e nimic de invatat mai mult decat stii in clipa asta cand esti perfect capabila sa-ti modelezi cu gandurile viitorul
        Hai sa inlocuim niste cuvinte in textul tau!
        pai…momentan pare POSIBIL…sau APROAPE
        si de la teoria invatata la practica si aplicat efectiv eficient metoda the secret…observ ca e o cale SCURTA pe care o STIU deja!
        De ce n-ai crede asta?

  4. Cum se spune ,,ai grija ce-ti doresti, s-ar putea sa se implineasca” !?!
    Tu esti raspunsul la o mare dorinta de-a mea, vreau OAMENI LUMINA, OAMENI MINUNATI ! Multumesc Doamne !
    Multumesc Lola minunata! Te besc, asa spun fetele mele

  5. Va propun sa scriem ce ne dorim si astfel sa constientizam si sa ne vizualizam mai bine visul. Lola, putem folosi blogul tau?:) Uite, eu imi doresc sa ma mut in .de, sa invat limba si sa imi gasesc un job!:) Voi?

    • Normal ca puteti folosi blogul. Poate o concentrare de ganduri bune si energie pozitiva puse pe aceeasi pagina ne ajuta pe fiecare sa mergem cu incredere pe drumul nostru. De asta am si propus jocul, de asta impartasesc. Imi plac oamenii liberi, bucurosi pentru ca doar ei iubesc cu adevarat, iar eu vreau iubire🙂
      Multumesc draga Anca!

  6. Unde as putea sa gasesc si eu filmul?Imi doresc sa fiu fericita si langa omul pe care il iubesc.Daca stau sa ma gandesc acum in clipa asta si eu cred ca merit ce-i mai bun si as vrea sa-mi rezolv toate problemele cu un singur click :):)
    Cu drag

  7. Am acum certitudinea ca nimic nu este intamplator. Ieri vorbeai despre film , iar aseara am gasit cartea intr-o librarie. Ceea ce pana acum era doar o banuiala si nu indrazneam a crede s-a transformat in realitate. Primim ceea ce dorim daca stim cum sa cerem si daca o facem cu toata increderea. Totul se leaga si vine in intampinarea noastra. Vreau sa spun si altora ca am experimentat lucrul acesta inainte sa am acces sau sa stiu de film sau carte. Mi-am dorit foarte tare la un moment dat un lucru care s-a intamplat, apoi am incercat timida sa imi doresc si altele. Lucrurile s-au aranjat incet, pt ca inca nu aveam idee de cat de puternica este legea atractiei si nu aveam totala incredere in existenta ei. Acum mi-ai intarit convingerea in puterea noastre de a ne decide viitorul.
    Asa incat ma alatur celor ce te citesc , sa cream o retea de energie pozitiva!
    Imi doresc asadar, sa raman cu omul pe care il iubesc , sa am independenta financiara si sa am parte de mult si bun intr-o casa mica alaturi de cel drag si copiii mei.
    Iti multumesc ca esti !

  8. DA

    Azi e cea mai buna zi avietii mele…

    Un secret la “Secretul”: undeva in filmul “The Secret” o femeie spune despre cheie. E strecurata usor, cine o vede o… vede: secretul e sa traiesti starea de implinire a visului. Doar viziunea nu e de ajuns.
    Asa cum scria frumusetea aia de om, Neville Goddard:” Feeling is the secret” http://www.scribd.com/doc/18280637/Neville-Goddard-Feeling-Is-the-Secret
    Asta atrage implinirea visului, de acolo, din viitor. E firul de care te tii ca sa tragi aici, acum, una din infinitele posibilitati. Acel CREDE care tine de a SIMTI cum e cand…

    Ma alatur si eu jocului tau. VREAU si CRED ca o sa calatoresc, atingand oameni frumosi! Si o sa te imbratisez “pe viu”!

  9. unul din citatele mele favorite suna asa:

    “Nu exista tortura mai nemarginita pentru om ca propriile ganduri.”
    (John Webster)

    cand totul devine varza in cap si in afara capului din cauza capului.. la asta ma gandesc si zic hoooo.. sa mai privim si altfel lucrurile..🙂

    weekend cat mai placut

  10. Cred ca se potriveste si acest filmulet🙂 http://www.youtube.com/watch?v=AjDU4A0HJ2c&feature=player_embedded#!
    Zilele trecute am dat de el cum tot zilele trecute am citit postul tau🙂 nimic nu este intamplator asta e clar!
    Nici eu nu mai vreau saracie, boala, temeri si alte lighioane:)) Si eu si noi toti, categoric meritam tot ce este mai bun! Visul meu este sa fac un master in art terapie in UK si sa lucrez acolo, sa intalnesc oameni minunati si pozitivi care aleg DA in loc de NU! Si nu in ultimul rand sa ma inteleg cu sotul meu!

  11. Am citit toate gandurile voastre si cugetam care ar putea fi concluzia celor scrise…
    Intamoplarea a facut sa primesc un mesaj , care e de fapt raspunsul asteptat de noi toate si toti.
    Mi-a parvenit exact la momentul potrivit.
    L-am trimis pe lolafactory@gmail.com….sper sa ajunga la tine…
    M-as bucura sa il citesti cat mai repede.
    L-as impartasi cu drag si celorlalti , dar nu stiu cum sa procedez…
    Te imbratisez , simt si vibrez la fel cu tine…. , suntem pe aceeasi unda…
    Sa ai o seara linistita si plina de iuibire !

  12. De ce nu gandesc toti asa? Mi se pare normal să vrem mai mult, să luptăm şi să nu ne fie frică de schimbare sau de nou!!!!

    Eu tocmai mi-am dat demisia de la un job stresant si care nu ma mai multumea din niciun punct de vedere. Iar cei din jur, nu fac decat sa ma intrebe: “Da’ ce crezi, că o să fie mai bine în altă parte?”
    DA, eu chiar cred asta. Chiar cred că o să găsesc ceva mai bun, sau măcar unde să muncesc de drag. Stiu ca o să fie greu, dar nu imposibil.

Leave a Reply

