EMOTII MASCULINE

E minunat felul in care barbatii se prind in joaca asta cu margelele. Indragostiti de femeile care le stau alaturi, vin  cu increderea ca-si pot dezvalui sufletele. Povestesc frumos si sunt mari conspiratori. Mereu imi scriu dupa ce-au daruit siragurile, sa-mi spuna despre reactii.

Uitati o adorabila proba de sensibilitate masculina…

La Multi Ani Lola!

Nici nu stiu cum sa incep…
Mai intai a venit colierul… Undeva intre Craciun si Revelion. Nu mai stiu ziua, insa nici nu conteaza. A venit exact in momentul in care trebuia sa ”apara”. Si acuma sincer, cand am fost la posta a doua zi dupa mesajul tau si am intrebat de colet si mi s-a spus ca inca nu a intrat in tara, in loc sa fiu nelinistit sau suparat sau orice alta reactie normala, am fost cuprins asa de o pace….. si chiar am zambit cred. Si am petrecut un super Craciun vizitandu-ne prietenii (doar noi suntem obisnuiti cu drumurile ).
Si dupa Craciun cand am sunat si mi s-a spus acelasi lucru si anume ca inca nu a intrat in tara coletul, am fost la fel de linistit. Singura mea durere era ca imi imaginam margelele reci uitate pe vreun raft sau mai rau. Si ele stateau acolo singure fara sa stie nimeni de ele, fara sa stie nimeni de misiunea lor.
Si colierul a venit intr-o dupa-masa insorita cand ninsoarea a stat un pic. Si le-a primit …mama. Le-a intors pe o parte, pe alta si le-a studiat cu atentie prin invelisul plicului care le ascundea. Si nu a inteles ce era asa de important, ba mai mult, era sa dea in vileag sosirea lor, pentru ca a ramasa pe ganduri cu plicul in mana…. in timp ce noi ne pregateam sa ne continuam periplul de colindatori.
Si a venit seara Lola si a venit momentul ca ele sa iasa la lumina. Stiu ca am fost putin insensibil si primul loc in care au ajuns au fost borcanele cu dulceturi si muraturi ale mamemi mele, dar pana la urma nu a fost un loc chiar asa de rau.
Si a venit si momentul in care am deshis minunata cutie si au iesit la lumina.


Iti multumim Lola pentru tot. Sincer ….nu am cuvinte. La inceput am fost un pic mirati. Eu pentru ca ma asteptam la flori si la fluturi si la culori, mule culori,  Cornelia pentru ca nu stia ce s-a intamplat, cum au ajuns acele margele acolo si se intreba daca sunt reale sau e o iluzie. Si pe urma mi-am revenit cand am auzit reactia ei ”Dar astea sunt merglele Lolei. Si cum  ajuns sarutul lui Brancusi si coloana infinitului pe ele? Dar asta e ….minunat”. Si am stat minute multe si ne-am bucurat de surpriza care acum era pentru amandoi. Si am fost fericiti de bucuria noastra.
Iubim colierul Lola si a devenit un talisman care ne va aduce aminte tot timpul ca viata iti aduce ce are mai bun atunci cand nu te astepti. Asta bineinteles daca ai si credinta.

Iti multumim si sper sa ne auzim in curand…. Vad deja cum alte si alte margele vor veni spre noi.

5 thoughts on “EMOTII MASCULINE

  1. ce mesaj frumos!!!! ce minunat e cand se iubesc oamenii si ce energie buna si frumoasa imprastie ei in lume!
    sa va bucurati de margele!!!!

    draguta mea, tu sa mai faci margele din astea magice, ca uite cata bucurie seama in lume! te iubeste mariuca

  2. mi se pare fantastic cum primesc oamenii mesajul vietii prin margele si cum stiu sa-l transmita mai departe. pe mine m-a emotionat cel mai tare cand am citit
    “cand am fost la posta a doua zi dupa mesajul tau si am intrebat de colet si mi s-a spus ca inca nu a intrat in tara, in loc sa fiu nelinistit sau suparat sau orice alta reactie normala, am fost cuprins asa de o pace….. si chiar am zambit cred”
    doamne ajuta petru reactia “anormala” de pace🙂

  3. Astazi am primit cele mai sensibile margele……In cazul de fata se poate spune ca margele sunt pline de sensibilitate si de ganduri si mesaje profunde. Il port la gat pe Micul Print. Sunt un cadou de la Vera, prietena mea, prietena care si-a dat seama ca margelele astea imi plac cel mai mult, cu toate ca ti le-am comentat pe toate si despre toate aveam ceva de bine de spus.
    Pentru asta sunt prietenii, sa te auda cand vorbesti si sa te “simta”. Intra-adevar, nu vedem bine decat cu inima.

    Multumesc Vera,
    Multumesc Lola

Leave a Reply

