PRIETENI

M-a lovit o raceala afurisita, dar n-am sa scriu despre dureri de cap si febra. Chiar sper, ca luandu-mi gandul de la ea, sa ma simt ceva mai bine. O sa va povestesc cum duminica am avut invitati prieteni buni si dragi. Doris& Dan, Adan, celalat Dan, plus noi doi si toti copiii ne-am adunat vreo zece. Casa s-a animat. Dan ne-a adus musaca, vinul rosu ne-a colorat dintii si ne-a inveselit. Am vorbit, am ras, am cantat. Doris a propus colinde insa  am sfarsit lalaind dupa cd-urile de karaoke. Nu prea nimeream versurile, nici melodiile, dar ne-am distrat pe cinste

Adan mi-a adus in dar cartea pe care mama lui tocmai a lansat-o in Barcelona la o saptamana dupa ce am fost noi acolo. Atunci mi-a parut tare rau ca a lipsit asa putin sa o pot cunoaste. Mi-a trimis volumul cu o emotionanta dedicatie.

Dragii mei prieteni pe care apuc sa-i vad rar de tot…Uneori ma intristeaza ca nu petrecem mai mult timp impreuna. Pe urma tot eu imi spun ca pur si simplu asa e viata, iar profunzimea prieteniei nu are legatura cu frecventa intalnirilor si ca atat timp cat regasirea se face mereu cu bucurie, fara stanjeneli inseamna ca lucrurile sunt exact cum trebuie sa fie

Imaginile vorbesc de la sine🙂

 

 

4 thoughts on “PRIETENI

  1. La multi ani! Sa ramaneti la fel de luminosi si sa va bucurati de viata pe deplin!
    Va doresc ca anul care vine sa va aduca multe impliniri!

Leave a Reply

