DARURI

Iar ploua. Am facut un pumn de castane coapte si m-am asezat la scris. Imi era dor. Ultimele zile au fost dedicate margelor. N-am avut timp de nimic altceva. Acum simt sa impartasesc bucuria cu care am desfacut vineri coletul primit de la copiii nevazatori ai Marcelei, cei pe care, impreuna cu voi, i-am facut sa zambeasca si sa stie ca au prieteni peste tot in lume. Va multumesc pana la cer pentru ca ati fost parte din operatiunea Love is blind!

Priviti ce lucruri minunate au stiut copiii sa creeze!

Ii puteti cunoaste pe 22 dec ,ora 20.00 ,ora Romaniei, pe TVR 2 in emisiunea “Dincolo de harta”. Reportajul, il semneaza Irina Luca, om de televiziune care chiar pune suflet in ceea ce face.

Sunt fericita ca Marcela a tastat, cautand pe google, cuvantul “handmade”. Asa dat de mine, asa a ajuns povestea copiilor la voi, asa s-a nascut o intamplare frumoasa. Gesturile mici se rostogolesc in lume cu efectul bulgarelui de zapada. Stiu ca lumea va ramane la fel cu bune si rele, cu bucurii si tristeti,  cu bogati si saraci, cu prea mult si prea putin, cu interese economice, politice, cu crize, molime, razboaie, orfani, dar nu despre ea e vorba ci despre cativa copiii care ne-au simtit alaturi.

Mi-am amintit de o istorie pe care am citit-o sau am auzit-o povestita. In urma unei furtuni, pe o plaja au esuat mii de stele de mare, o fetita care se plimba cu tatal ei pe-acolo a fugit si a inceput sa arunce stelele de mare inapoi in apa, dar erau foarte multe si tatal a incercat sa o opreasca spunandu-i “lasa-le, oricum ce conteaza, ca nu poti sa salvezi decat cateva”. Fetita i-a raspuns “conteaza, pentru cele pe care le salvez”

Privim de multe ori ca tatal din poveste si intr-adevar din perspectiva asta nimic parca n-are rost, dar tot noi putem alege sa vedem altfel, sau sa facem ceva, oricat de mic, nu neaparat sub semnul unei cauze sau asteptand ceva in schimb ci pur si simplu punandu-ne la dispozitie atunci cand se naste necesitatea.

Multumesc mult dragi copii pentru mesaj si pentru lucrurile atat de frumoase pe care mi le-ati trimis. Le impart aici cu toti prietenii mei si ai vostri care sper sa aiba o clipa luminata vazandu-le!

9 thoughts on “DARURI

  1. Si eu ma bucur ca existati! Am asa putini prieteni…90% dintre prietenii mei de pe Facebook sunt branduri!

  2. bravoooo copilasi!
    Lola imi place sa ma gandesc ca in viata e un timp pentru toate…felicitari pentru putinul mare ce l-ai facut sa existe!

Leave a Reply

