MARGELELE IDEI

Tare mai invidiez margelele astea. Stiti de ce? Pentru ca ele calatoresc acum spre Peru, tara unde visez demult sa ajung.

Vor fi ale Idei, doamna peruana despre care am aflat urmatoarele

Ida… e minunata. Stie picta si stie retetele cele mai complicate ca pate au cognac, curcan umplut sau dulciuri fastuoase, poate replica pana la identic o rochie indiferent ca semnatura e Chanel sau Christian Lacroix, poate face design pentru gradini, si-a luat o diploma de “Administracion de Empresas” la 50 doar asa, ca sa nu i se mai spuna ca “nu stie ea de negocios”. Si multe, multe, altele. In mintea mea o compar cu un Leonardo feminin, calm. Nu am vazut-o niciodata grabita. De parca timpul… n-ar exista🙂

Am aflat o poveste desprinsa parca din romanele Isabelei Allende si de-atunci port in gand femeia calma care stie sa faca timpul sa dispara. Sper s-o intalnesc intr-o zi.

13 thoughts on “MARGELELE IDEI

  1. Multumesc, Lola draga – privindu-le parca ascult “El condor pasa” – au in ele toate culorile andine🙂
    Si-s convinsa ca o sa o cunosti intr-o buna zi…

  2. Sunt magice aceste margele, ma uit la ele de minute bune si nu ma pot desprinde…Culorile, toate la un loc, creeaza o stare si starnesc un dor de duca in sufletul meu…

  3. Sunt minunate! Au o magie aparte! Lola, vreau sa te felicit pentru munca ta extraordinara. ti-am urmarit cu sufletul la gura blogul in cateva zile si am ramas uimita..totusi, nu reusesc sa imi dau seama cum folosesti panglici atat de late…le impingi cu un ac de siguranta? Sa ai un an bun si tot ce iti doresti!

Leave a Reply

