CE-AR FI DACA?

Mereu am joculete din categoria “ce-ar fi daca?”. Ele imi rastoarna felul de a vedea lumea, si asa sper sa nu ma intepenesc in vreo idee fixa.

Dimineata ma astepta pe calculator un bilet si un mic fruct, din cele declarate ca fiind ale dragostei noastre, puse acolo sa-mi spuna cat sunt de iubita.

Asa s-a nascut intrebarea. Ce-ar fi daca in loc sa folosim cifre am numi zilele  dupa culoarea lor predominanta? Sa ramana nenumerotate in istoria noastra personala.

Cea de azi, ar fi, desigur ziua mea portocalie, dupa care o sa tanjesc cand vor veni cele gri, sau care se va asorta foarte bine cu una verde, petrecuta pe iarba, in parc. Va fi minuscula planeta oranj suspendata in infinitul clipei.

Am sarbatorit-o cu supa de morcovi si ghimbir mancata sub un soare blandut, la pranz, in balcon.

Nu stiu cum s-a potrivit ca si felul doi tot de aceeasi culoare a fost.

In cos stau cuminti trei portocale pe care lumina se joaca desenand triunghiuri.

Cineva mi-a trimis o fotografie cu soarele apunand in Romania.

Clar e ziua mea portocalie!

8 thoughts on “CE-AR FI DACA?

  1. Cand eram mica, imi imaginam ca zilele saptamanii aveau culori. Mult timp cand ziceam numele uneia, automat vedeam culoarea…, altfel nu mergea.
    Si chiar si acum mi-e usor sa-mi amintesc… Luni era portocalie, Marti verde, Miercurea era alb-fumurie, Joi era maroniu-ciocolatie, Vinerea era lila deschis sau asa ceva (eu ii spuneam culoarea vantului, dar inca nu am aflat exact ce culoare e aia), Sambata era galbena, iar Duminica albastra.🙂

  2. Foarte frumoasa ziua ta si culoarea portocalie din iubirea ta🙂 eu cred ca dragostea voastra a materializat culoarea
    Chopin sfatuia ca atunci cand canti nocturne sa cauti notele albastre🙂 cred ca sentimentele au culoare🙂 pentru ca si sunetele si culorile si sentimentele, chiar si inspiratia sunt vibratii, unde si energie, pe care le percepem cu intensitati diferite, care ne ating pe fiecare intr-un mod special si pe care le interpretam cu ajutorul talentului care ni s-a dat
    ziua mea de ieri… cred ca a fost transparenta-pastel🙂 si inspiata
    azi este turcoise🙂
    maine… abia astept!

Leave a Reply

