SCURTA CALATORIE CATRE NORD

S-a facut tarziu, e trecut de miezul noptii. Am scris plicurile pe care trebuie sa le expediez maine, cu sentimentul bun de treaba dusa pana la capat. Inainte sa ma apuc de ele imi ziceam ca mai am timp si  dimineata, dar gandul ca voi face treaba sub presiune mi-a dat energie sa termin acum cu toate.

Deja Craciunul e un termen foarte apropiat. Ritmul in care lucrez de la inceputul lunii e unul intens. Am in fata sute de bile. Imi sunt dragi ca niste copii de care ma voi desparti curand. Sunt acolo, in ele, diminetile, dupa-amiezele, noptile mele, viata. M-a cuprins nostalgia privindu-le.

Urmeaza sa le decorez, deci vom mai petrece timp impreuna. De fapt o sa le las  cuminti, insirate, in linistea casei doua zile, cat plec  la Porto. Ieri a venit sotu’ si mi-a zis “mulher, fa-ti bagajul ca te iau cu mine”. Am topait prin casa de bucurie dupa care m-am intors cu mai mare spor la vopsit , sa nu-mi ies din grafic, iar maine dimineata plecam. Sambata venim inapoi. N-am mai fost pana acum in nord.

Drumul…eu sunt cu drumul. Cine stie ce ramasita de neam nomad mi-o face inima sa bata asa cand e de plecat. Nu conteaza daca inconjor Pamantul sau merg cateva ore, ideea de drum in sine ma rascoleste.

Pe curand…

5 thoughts on “SCURTA CALATORIE CATRE NORD

Leave a Reply

