MARGELE PENTRU KATI

Imi place foarte mult felul in care se modeleaza treaba cu margelele. Devin din ce in ce mai putin accesorii si mai mult purtatoare de mesaj. Marcheaza momente importante, transmit dragoste si bucurie, spun povesti, sustin statusul cuiva, exprima stari de spirit. De-a lungul timpului au fost atatea intamplari frumoase, am vazut atatia oameni luminandu-se, incepand sa creada in ei, simtindu-se una cu  uriasa forta care misca toate lucrurile incat sunt mereu recunoscatoare ca am acces la frumusetea lumii si a sufletelor in felul asta, interactiv.

Kati mi-a scris prima oara ca ar vrea un sirag cu lalele, ca cel pe care tocmai il postasem. Cum asteptarea e lunga a avut timp sa se razgandeasca si mi-a trimis un alt mail

Cred ca acum e momentul pentru margelele tale, viata redevine usoara, e toamna cu miros de castane si mere coapte la cuptor, siiii urmeaza ziua mea de nastere .
Dar acum nu mai simt ca margelele cu lalele mi se potrivesc. Desi sunt niste modele care imi fac cu ochiul, as vrea sa te rog, daca e posibil sa alegi tu un model de margele pentru mine, iti trimit niste poze, cu mine fericita, poate te inspira.
Descriere scurta a mea: sunt din ce in ce mai Kati, ma bucur de fiecare data cand descopar ca unele bagaje carate din adolescenta nu sunt eu, ma bucur de fiecare data cand devin mai putin. Descopar orizonturi noi, ma bucur cand invat, si simt si devin mai Kati Ca tot omu’ uit de mine, si “mi-o iau in freza” dar asa invat eu momentan, daca cad pe cap. Dupa o perioada de usor zbucium si uitare de sine, m-am decis ca viata mea e usoara din nou.
Daca crezi ca nu e o idee buna, aleg eu, dar as fi curioasa de parerea ta, pentru ca bilutele de lut care ies de sub mana ta cred ca tu stii cel mai bine care unde trebuie sa ajunga in marea asta lume.


Am fost fericita sa stiu ca viata a redevenit usoara pentru Kati, ca ea creste si se transforma, ca se descopera catre esenta, ca se iubeste. Margelele s-au aratat simplu pentru ca am vibrat cu starea ei.

Gandindu-ma la Kati am vazut un fular colorat intr-o multime de paltoane cenusii,  niste manusi de lana, la fel de vesele  impletite de o bunicuta la gura sobei.

Simt ca o definesc exuberanta si caldura, iar margelele au iesit in consecinta…

 

One thought on “MARGELE PENTRU KATI

Leave a Reply

