DANSUL

Dansul e ritual vechi de cand lumea, e bucurie, eliberare, terapie. Dansul e magic si ne reconecteaza cu esenta noastra feminina.

M-am scuturat de vechi prin dans, m-am vindecat fara sa stiu ca fac asta. N-am luat lectii si n-am invatat pasi. M-am lasat purtata de muzica, am simtit aerul vibrand, m-am invartit pana cand peretii pareau sa cada pe mine. Luni de zile, am urmat chemarea asta incetand sa ma mai cred nebuna. Era atata autentica regasire a mea, dezvelita din cojile rusinii.

Mi-a trecut intepeneala. Natural suntem fiinte fluide. Prin dans am indepartat crusta, ca de noroi uscat, care ma impiedica sa ma misc. Ea nu e naturala.

 

Femeile din sirul meu, pierdute in timp, poate pana la originea lumii, au facut cerc in jur incantand

Vocile lor inghitite erau vibratie la care corpul raspundea simplu, poate pentru ca informatiile astea sunt scrise fara cuvinte in fiecare  celula.

Am prins maini nevazute reinnodand ce parea sa se fi rupt si asa toate pot merge mai departe.

18 thoughts on “DANSUL

  1. Superbe creatiile tale, iar tu esti MINUNATA !
    Multumesc, esti sursa mea de incantare zilnica. Minunile din catalogul tau ma vindeca si-mi infrumuseteaza ziua, iar blogul tau este preferatul meu.
    MULTUMESC!

  2. dansul e ceva magic . Destepeneste energii nebanuite si in vartejul lor iese la iveala natura noastra primara. Gasim astfel un fel de bucurie arhaica in toata miscarile pe care le exersam in diverse ritmuri. Sa dansez este a doua mea natura! Margelele tale ma invita sa ma altur dansatoarelor intr-un dans frenetic in care pe undele muzicii ma conectez la toate persoanele dragi, pentru ca iubesc sa dansez , pentru ca iubesc…..

Leave a Reply

