COPIII LUCRAND

Am disparut din cauza de net lipsa. Miercuri vin oamenii cu cablu’ si  viata va reintra in normal din punct de vedere al virtualului. Pana atunci o sa fie asa, din doi in doi.

Azi am reusit miraculos sa folosesc o chestie mobila care de obicei nu vrea deloc sa mearga. Cand deschid mailul bucurie mare. Mesaj de la Ella cu fotografii ale copiilor.

Buna Lola.Vreau sa-ti spun ca am primit pachete din Germania(Cecilia),din Canada( Alexandra si Sebastian),de la tine,din tara.Ne-am apucat de lucru cu lutul primit si de-abia asteptam sa folosim panglicutele.Eu iti trimit cateva poze cu denumirea “Copiii lucrand”.
O sa te tinem la curent si cu expozitia noastra .
Te pupam .

Multumesc din suflet  tuturor celor care au facut copiii sa zambeasca !

4 thoughts on “COPIII LUCRAND

  1. am vorbit si eu cu Ela aseara la tel. era foarte incantata si mi-a povestit cate lucruri bune se vor intampla si de aici incolo, multumita tie. iar bucuria de pe fata copiilor este atat de minunata incat iti multumesc si eu ca mi-ai dat prilejul sa ii cunosc!

Leave a Reply

