BALOONS

Va fi ziua prietenlor mele cele mai apropiate; sunt gemene. Sunt prietena cu ele din clasa 1, de la 7 ani, iar acum avem 34..deci am parcurs un drum lung si am ramas mereu apropiate…foarte apropiate. Ele sunt pentru mine surorile pe care mi le-am dorit intotdeauna, dar nu le-am avut. Intotdeauna mi-am dorit sa pot sa le arat iubirea si recunostinta pe care le-o port, dar cumva nu am gasit cuvintele potrivite…curajul…Eu sunt o persoana care nu stie sa-si exprime foarte bine emotiile si de aceea, mi-a trecut prin cap faptul ca poate cu ajutorul tau as putea exprima aceste sentimente. Ma gandeam la siraguri de margele pline de iubire, facute special pentru ele.

PS: le cheama Diana si Madalina. Sunt frumoase, bune, iubitoare, inteligente, darnice, calde, haioase …as putea continua🙂

Asa imi scria Luminita acum ceva timp

Tocmai s-au inaltat pe cer mii de baloane purtand inimi si flori pentru Madalina &Diana.

9 thoughts on “BALOONS

  1. am povesti scrise cu o fetita care calatoreste cu balonul in toate continenetele…

    ce frumooos! la multi ani sanatosi!

  2. sunt absolut minunate. love!
    abia astept sa te vizitez in casa noua, ai facut-o f f calda si frumoasa!

  3. Si eu cred ca le stiu. Le-am facut anul trecut cadoul de ziua lor, si anul acesta le-am lucrat cate o cutie pentru bijuterii. Daca sunt aceleasi, margelel tale vor avea o casa cu drag lucrata:)

Leave a Reply

