PRINTRE LUCRURI

Nu e simplu sa muti doua case intr-una. Suntem rupti de oboseala. Drumurile nu se mai termina, lucrurile la fel.  Stim ca situatia  se va termina curand. Deja casa incepe sa prinda contur, gasim cu ce sa ne imbracam, in ce sa mancam. Haosul nu imputineaza iubirea, o concentreaza parca. Ziua sunt singura si ingrijesc lucruri. Aproape ca plec din corpul asta care ma doare ingrozitor si ma pierd in detaliile obiectelor sau intr-o lingura de inghetata . Seara imi astept iubitul. Am amenajat un loc pentru cina. Cand ma ia in brate mi se pare ca suntem la inceputul lumii.

Iepurii si-au gasit loc la geam. Stau acolo cuminti. Toata viata noastra e cuminte si buna. Vladimir e incantat. Curand voi avea spatiul meu de lucru, sus, la etaj. Mi-e dor de margele.

Acum trebuie sa fug ca vin baietii cu mobila…

3 thoughts on “PRINTRE LUCRURI

  1. O sa treaca si o sa iti fie dor de zilele acestea! Toate lucrurile se vor aseza parca singure la locurile lor, iar tu iti vei gasi locul in atelier, unde vei fi, in sfarsit, acasa! Iti doresc numai bine, draga mea, si sper ca intr-o zi voi fi si eu aproape de tine, in tara mea dorita🙂.

Leave a Reply

