CONVERSATIE IN TOATA REGULA

Saptamana trecuta povesteam cum comunic prin intermediul borcanului cu nuci si stafide. Ce credeti? Deja am o conversatie in toata regula, pentru ca sambata Bia mi-a intins sfioasa borcanul gol cu rugamintea sa-l umplu iar. Am mai primit o cerere de la Bernardo. In al lui sa fie numai stafide, mi-a zis.

Ieri le-am dat borcanele pline si la sfarsitul zilei mi-au  propus un negocio, un deal, un targ, ca sa-i spun pe romaneste. Doresc sa le umplu borcanele in fiecare weekend. M-au intrebat ce vreau in schimb.

Am batut palma pentru o imbratisare de fiecare borcan.

Hmmm…simt ca am facut o afacere grozava.

10 thoughts on “CONVERSATIE IN TOATA REGULA

  1. Randurile tale m-au facut sa ,,patesc” la fel ca Mara. Fetelor minunate, mi-e nespus de dor sa va revad, chiar si numai pe peronul Garii de Nord pentru trenul de Campulung Moldovenesc:)

Leave a Reply

