FRIDA SI KLIMT

S-au intalnit pe un sirag. Ma uit la el si mi se pare o adevarata poveste de dragoste.
I-am pus greu impreuna. Nu stiu de ce nu gaseam un punct comun. De fapt nu despre un punct comun era vorba. Cand am inteles asta a fost simplu. Oh, dar nici de inteles n-a fost nimic. M-am trezit intr-o dimineata si am stiut.

Pur si simplu am stiut ce sa fac, asa cum trecusera o gramada de zile fara sa stiu. Lucrurile se intampla cand trebuie.
Am impartit bilele in doua, jumatate albe jumatate negre.
Frida e durere, Klimt eliberare.
Amandoi exprima un un profund si tulburator uman, in moduri atat de diferite.
Frida e pamant si Klimt aer.
Nu am gandit toate astea lucrand margelele. Acum incerc sa explic ceea ce atunci a venit de la sine.

Pentru Frida trandafiri. In flori e frumusetea menita sa dispara, efemerul. E nastere si moarte, e totul si nimic.
Pentru Klimt forme abstracte. El exprima eternul.

Puse impreuna, margelele astea inseamna VIATA.

21 thoughts on “FRIDA SI KLIMT

      • eu il vreau. cred ca l-am ratat atunci cand l-ai postat, uitandu-ma la data eram in belgia, dar este exact… eu atunci. exact cum eram si cum ma simteam in perioada respectiva….

        Lola, cum de reusim asa sa ne impletim, sa ne potrivim… cum?

        ai citit Leaganul pisicii de maurice baring? daca nu, ti-o trimit acuma!

      • L-am notat pe lista. Sa stii ca e in lucru COLIERUL. Are deja 5 bile gata. Le las sa vina cand vor ele fara sa am habar cum vor fi toate impreuna, la final.
        Nu stiu cum reusim. Sunt chestii mai presus de noi.
        N-am citit Leaganul pisicii. Il astept cu bucurie.

  1. Multumesc femeie minunata!Nici eu nu m-as fi putut exprime mai bine atunci cind te-am rugat sa mi le faci. Ma sinteam suspendata undeva intre durerea Fridei si feerericul lumii lui Klimt.
    Acum totul incepe se sa aseze sa capete un sens pt. ca margelele vin atunci cind trebuie sa vina.
    Multumesc din suflet e tot ce mai pot sa spun.

  2. e bullshit in aproape tot

    niste margele sint niste margele (material, vopsea etc)…ele sint simboluri ale mai stiu eu caror prostii (soare, cer, aripi inaripe, viata, suflet cald de femeie frumoasa, iubire pretutindeni de-a pururea etc) doar pentru frustratii lipsiti de luciditate (din ce in ce mai multi, pot observa) care se consoleaza cu tot felul de neo-misticisme, inventind religii mai mult sau mai putin personale

  3. Buna Lola,
    Spune-mi, te rog, cum pot fi comandate minunatiile realizate de tine si daca ai si un catalog cu preturi. Multumesc!

  4. Apoi orisicum , o zis ca “aproape tot”, deci Paul mai ai o speranta…sa te prinda o femeie frumoasa si sa te trante un pic prin asternuturile ei cu aripi innaripate…sa te lase sa te incalzesti la sufletul ei cald…si sa-ti dea sa mananci pita framantata de mainile ei, sa vezi cum te dezbraci singur de luciditate!
    eu iti doresc cat mai repede asta!

Leave a Reply

