AI GRIJA CE-TI DORESTI…

Cautam zilele trecute ceva printr-o cutie. Am dat peste lucruri uitate. Foi cu diverse insemnari vechi, iar printre ele trei imagini de pe  panoul cu vise.
In caiete imi varsam amaraciunea scriind. Le-am recitit. Mi s-au parut din alta viata. Pe panou tintuiam cu pioneze si cu incredere, sperantele mele. O fereastra cu vedere la mare, o bicicleta rosie si inca ceva… o pasare zburand, inconjurata de cuvinte in spirala.

Si te hablan de mi muchachita
Si te hablan de mi en tu presencia
Diles que yo soy tu negro santo
Diles que yo soy tu negro santo

Yo soy un feo
Un feo que sabe amar
Con todo su corazón
Que te quiere de verdad

Sunt cuvintele unui cantec ascultat hipnotic la vremea respectiva.
Acum realizez ca-mi asteptam barbatul si ca el a venit, ca e sfantul meu negru care stie sa iubeasca din toata inima. Ceream o dragoste adevarata. Nu scrisesem direct pentru ca nu stiam ce caut, dar undeva mai adanc adevarul se formula oricum.
Imi iesisera din minte imaginile. N-am dorit cu orice prêt o bicicleta rosie, dar cand am cumparat-o pe-a mea, era singura modelul pe care il voiam si era rosie. Observ ca pana si rosul satinat e identic.
Marea o vad. Zbor, asemeni pasarii colibri pe care am desenat-o atunci si din tot vartejul s-a ivit egalul meu pe care il sarut pe inima multumindu-i ca exista. Poarta pe corp, poate in semn de recunoastere, o spirala.

Se pare ca am lucrat impreuna cu viata lasand-o sa ma duca spre ceea ce mi-e destinat, sau cine stie cum functioneaza toate astea…

8 thoughts on “AI GRIJA CE-TI DORESTI…

  1. multumesc pentru impartasirea minunilor…
    am incercat sa-mi amintesc ce mai aveam eu prin panoul meu de vise, dar si amintirile sunt din alta viata…

    da nu-i tarziu pentru unul nou🙂
    bucura-te de toate visele, si cele implinite, si cele pe cale…🙂
    cu mult drag…

  2. Uneori ma infior cand te citesc – transparanta si permeabilitatea pana la identificare a dimensiunilor si nivelelor de experienta mi-erau cunsocute din literatura. Le-am trait cumva in adolescenta cand m-am indragostit prima data. Mai tarziu am inceput sa ma indoiesc, sa ignor semnele, sa le cred simple intamplari. Prin ce scrii aici imi aduci aminte ca viata e rotunda, ca suntem rotunzi in ea – sau spirale…
    De ce nu stim intodeauna sa privim ce e in jur cu ochii deschisi asa?

  3. Uite, de aia abia ma tin sa nu explodez. Eu asa fac: abia ma tin la marginea asta; cand ma bucur apai ma bucur rau…🙂
    Stii ce ai facut atunci? Ah, stii bine… pentru ca acum vezi ce ai facut.
    “Ai grija ce-ti doresti”… si fa-o din inima, binecuvanteaza-ti visul.
    Urca-te pe corabia inimii tale si da-ti drumul. Da!
    Colibri. Magia aia de inima, dulce si buna, calda, puternica. Colibri! Cel care culege dulceata vietii si ne arata cum o sa gustam.
    Ai facut magie, draga mea. Miracolul tragerii visului din dorit, din posibil, in real.
    Cuvintele… Inspirul ti le-a turnat. A adus ceea ce era deja facut. Unul din viitorurile posibile. O impletitura facuta deja, intre infinitele impletituri ale destinului.
    …”Un feo que sabe amar
    Con todo su corazón
    Que te quiere de verdad”

    Asta a fost formula magica. Si desenul colibriului a fost pecetea. Mana Magului.
    In tara mea de inima, Peru, m-a purtat colibri-ul. Cel care trece oceanul fara sa stie daca va gasi hrana sau nu. Cel care ne invata sa pasim acolo unde nu se vede macar o poteca. Desenul tau ti-a adus alaturi acest urias – pare mic, dar e un arhetip, unul din marile vartejuri de putere… Batranii din Anzi il cheama pentru a calauzi pe cei ce-si cauta implinirea viselor…
    L-am vazut de foarte aproape. Acolo, intre pietrele de pe Machu Picchu…
    Acum te vad pe tine si zborul tau…

    Si da, spirala este semnul ca ai lucrat impreuna cu viata.
    Spirala. Pachamama. Mama. Hranindu-ne cu viu, sufland Iubirea…

Leave a Reply

