VINERI 10

Vineri am fost la concert la Leonard Cohen. Omul asta al meu ma iubeste ca in cantecele lui. Am vrut tare mult sa fim amandoi acolo, in intuneric, ascultandu-l.
Ne-am intalnit cu cateva ore mai devreme in Lisabona.

Am stat pe malul raului, ne-am plimbat pe strazi, mi-a aratat iar ascunzisuri minunate, am descoperit un magazin cu lucruri  aduse din America de Sud, am cinat la cafeneaua vieneza din Chiado.

Bucuria e intr-un pahar de vin rosu sau in cele trei seminte de dovleac asezate savant pe supa de morcovi cu ghimbir, e in orice, dar mai ales in ochii lui care ii privesc pe ai mei.
Cerul e magnific, iar iubitul mi-e zburator.

Plecam spre concert. Traficul de vineri seara ne da emotii dar ajungem exact la timp.
Sala e uriasa si plina. Doamne ajuta! Mereu imi vine sa zic asa cand artistii au public.
Incepe. Cohen intra alergand. Ne-a cantat patru ore, ne-a multumit cu palaria in mana dupa fiecare cantec, ne-a fermecat, ne-a facut fericiti.


In spatiul imens ramasesem doar cu iubitul meu, leganati de muzica, suspendati undeva intre realitati. Imi fredona la ureche I’m your man, imi saruta mana stanga si eu eram iubire, el era iubire, poetul la fel.

5 thoughts on “VINERI 10

  1. Il iubesc pe Leonard Cohen! Din pacate nu am reusit sa ajung la nici un concert. Ascult insa in momentele in care imi doresc liniste si iubire cu iz de cafea si tutun.

Leave a Reply

