AS MUNCI SI NOPTI…

In unele momente ii sunt recunoscatoare vietii, cu fruntea pana la pamant. Dupa ce am citit scrisoarea Veronicai,  plecandu-ma adanc, am zis MULTUMESC!

Desi randurile de mai sus inspira poate un fundal sonor new age va jur ca mie imi trecea  prin minte melodia cantata de Gheorghe Dinica  “Am muncit si nopti…”

Am muncit si as mai munci inca pe-atatea pentru ca simt bucuria pe care o aduc cu ceea ce fac

Veronica a fost cea care a comandat margele pentru frumoasele pakistaneze.

Si acum scrisoarea…

“Iubita mea,

Au sosit margelele!!!!!
Trebuie neaparat sa iti scriu cum a fost: m-am trezit luni de dimineata, intru la tine pe blog, raman muta, blocata pe ele, cat de frumoase sint.
Kk vine la mine sa ne luam ramas bun ca eu azi la 14:49 aveam tren spre aberdeen si plecam direct de la munca deci nu mai aveam cand sa ne vedem. Ii zic: Kk, sa stii ca bijuteriile pt fetele tale nu ti le pot da inca, pt ca sunt pe drum. El nu stia ce iau eu pt ele, el pur si simplu m-a delegat pe mine sa le cumpar ca el nu se pricepe. Asaaaa – dar stie de tine si iubeste margelele pe care mi le-ai facut mie – evident, le port zilnic, deci ii sunt super cunoscute.
Sa revin: si ma intreaba: Vero what do u mean on their way to get here? Have u ordered them online?🙂 eu da. El: where from? Romania? Eu: nu chiar, dar au in ele ceva legaturi romanesti. Era curios de nu mai putea🙂 i-am zis sa nu insiste ca nu ii zic nimic pana nu ajung, si cand vor ajunge il va suna Nestan (colega mea de apt) sa i le dea – speram doar sa ajunga pana joi cand are el avion.
Vine Nestan acasa, ii zic: ‘Girl, Lola’s parcel has not arrived today but maybe it comes in time so that u can give them to Kk before his departure. The only thing that i regret is that i cannot see them and touch them too before they go to Pakistan’ ea ma asigura ca o sa le faca ea 100 de poze si sa merg eu linistita la Aberdeen ca o sa le vad.
Azi, merg la servici, like normal. Pe la 1 jumate, dupa pranz deci, imi scrie Nestan sms: fata, vino repede acasa, au ajuns margelele de la Lola, inca mai ai timp sa le vezi si sa prinzi si trenul. Iti dai seama ce zambet cat casa s-a instalat automat pe fata mea🙂 l-am sunat pe Kk in secunda 2 si ii zic: poti ajunge la mine acasa in jur de 2:15? Se sperie, ca ce s-a intamplat, de ce nu mai plec in aberdeen, etc. Eu cu emotie in glas ii zic: a Venit pachetul!!!
Am ajuns acasa cu intarziere de 5 min, ii gasesc pe amandoi in living room, langa plic. Plicul nedesfacut, dar asteptau amandoi cu nerabdare. Nu stiu daca Nestan i-a zis lui Kk ce e in plic pana am venit eu, dar fix asa i-am gasit, ca pe niste copii in jurul bradului, care asteapta cu nerabdare sa deschida cadoul de la Mosu. Iti dai seama ca si eu eram si mai plina de nerabdare…
Siiiii… Deschidem – toti ne-am intins gaturile sa vedem ce iese dinauntru, in acelasi tiiiiimp🙂 am scos primul sirag, cel portocaliu – muti toti 3. Io am reusit sa murmur un: unbelievable! Nestan: what an amazing color. Kk: oh my god!!🙂 apoi am gasit certificatele…. Iar muuuuuta de fericire si uimire si de tot ce vrei tu, si atunci am zis asa din toata inima: Lola is an incredible!!! Imi pare acum rau ca nu a fost cineva langa noi sa ne fi facut o poza, asa speechless si emotionati cum eram toti 3, oameni din colturi de lume atat de diferite si care zambeam la darurile faurite de cineva cu multa iubire in Portugalia! Am scos pe rand bratarile so cerceii – am scos doar un cercel verde, sa il admir – Kk foarte simpatic, zice: i can hardly help not to try it myself! :)) i-au placut toate sincer, se vedea bucuria, uimirea, recunostinta, satisfactia, surpriza, toate laolalta pe fata lui. A zis ca niciodata nu ar fi reusit sa gaseasca un asa cadou by himself🙂
MULTUMESC MULT fiinta!!!!! Ai facut azi 3oameni fericiti!!!
A zis kk: cand vor vedea matusile mele si verisoarele, vor vrea si ele – ce ma fac? :))) eu am fugit apoi spre tren, ca furata de margele am uitat complet ca trenul meu nu ma asteapta. L-am prins din zbor, la secunda, cand se inchideau usile. Iti scriu din nou din tren🙂 am un zambet neintrerupt de cateva ore. Primul mesaj dupa ce am ajuns in tren a fost de la Kk: thank u sooooo much. They are going to like them a lot and wear them on Eid. Al doilea mesaj de la Nestan: girl, i feel that Lola has spread so much love with her necklaces, she made me happy today.
Iar eu citeam si ma gandeam: oare Lola simte toate astea????  Eu cred ca Lola simte. Si daca nu simte, o sa simta citind randurile mele.

Iti multumesc din inima om frumos!!!
Cu maaare mare drag, te imbratisez,

Veronica”

Draga Veronica, simt si as muunciii siii nooopti…🙂

3 thoughts on “AS MUNCI SI NOPTI…

  1. Iubita mea, se pare ca am descoperit un mare adevar, care se tot confirma in ultima vreme. Tot ce conteaza cu adevarat intr-o viata de om este cum ii face pe ceilati sa se simta… Ce frumos se rostogolesc in lume rotocoalele tale de dragoste si rabdare!

Leave a Reply

