MARGELE PENTRU ANA

Imi doresc atat de mult sa fie fericita, dar bunul Dumnezeu ne aduce in dar fericirea atunci cand suntem intr-adevar pregatiti s-o primim. Probabil ca ea nu este inca. Simt ca margelele de la tine o vor pregati intr-un fel…
Asa imi scria Dana rugandu-ma sa fac un sirag pentru ziua de nastere a surorii ei.
Cand mi-a trimis mailul nu ne cunosteam. Am intalnit-o in Romania. Dana a fost cea care a mijlocit sa ajung la Comana(inca o data iti multumesc pana la cer, draga mea).
E un om foarte frumos si limpede. Forta gandului ei bun va face darul magic, pentru ca, da, magia lumii exista si devine vizibila, ca un scris cu cerneala simpatica, atunci cand punem dragoste.


Eu tot cu iubire l-am facut. Era noapte si liniste. O floare de aur a rasarit incarligandu-si carceii, ridicandu-se spre cer. Dimineata, tata soare a gasit-o plapanda, dar hotarata sa creasca. Tare draga i-a mai fost. A sarutat-o bland intinzadu-i o raza sa se sprijine. Atunci bobocii florii s-au deschis si erau inimi, sute de inimi pulsand.
La multi ani minunata Ana!

5 thoughts on “MARGELE PENTRU ANA

  1. Multumesc mult de tot! Mi-ai(ati;) facut o mare bucurie!🙂 Sunt absolut minunate! Mult mai frumoase decat mi-as fi imaginat! De-abia astept sa le port si sa le simt magia!🙂

    Te imbratisez cu drag,
    Ana

  2. Te-am găsit azi și am citit blogul tău, sunt la pagina 10 și încep să te îndrăgesc. Plănuiesc să-l citesc din scoarță-n scoarță.

    Aș vrea să am mărgele făcute de tine, dar n-am găsit aici adresa de mail ca să-ți scriu despre asta.

    Dar îți mulțumesc pentru o după-amiază luminoasă.

  3. Dana, draga, citind-o pe Lola vei avea muulte dupa-amiezi luminoase… si seri, si dimineti, chiar si nopti!

    Lola, pe tine te imbratisez, tare tare de tot, ca de fiecare data!

Leave a Reply

