SA-MI FIE CLAR

Posted on

Sunt foarte talentata la zvarcolit din orice, mai sunt si o mare fricoasa. Iata ca vine iubirea peste mine. In loc sa ma bucur ce credeti ca am facut o vreme? M-am ocupat cu panica. Aoleu, daca imi trece, daca e frumos acum si pe urma se duce. Din astea…Ma infundasem pe-acolo prin smarcuri.
Intr-o zi ascultam muzica. Un vers pe care il auzisem de multe ori a avut pentru prima data puterea sa ma trezeasca.
There’s no love just the acts of love
Asa e! Cum de m-am agitat atat?


Formulata in cuvinte sau tinuta in cap iubirea nu e decat un concept la fel ca toate conceptele. Pe mine de la concepte tare ma mai cu ameteala.
Trebuie pusa in practica, in orice facem. Numai acolo exista cu adevarat, cand actiunea are loc. Acolo poti alege s-o daruiesti, adica nu acolo, departe, candva, ci aici, in prezent, ACUM. Si, ce sa vezi, asa nu se termina niciodata.
Scriu de parca as fi descoperit America. Imi scriu mie, tampita. Va rog sa ma iertati, daca va plictisesc cu chestii pe care le-am tot pomenit de-a lungul timpului, lasand impresia vreunei urme de intelepciune.


Ce mie nu mi-e frica sa nu pierd, sa nu fiu abandonata, nu mi-e teama ca nu sunt suficient de buna(ce-o fi aia)? Cum sa nu-mi fie? Spaima parca mi-a sters hard discul. Nici o informatie utila, doar un haos de ganduri, doar erori.
M-am intrebat pana n-am mai putut unde e punctul in care am gresit inainte. N-am identificat un moment X, dar mi-am dat seama ca drama poate incepe oricand. Desi deloc linistitoare, concluzia e buna. Mi-am spus “fii acolo clipa de clipa, vigilenta ca un soldat la post(imaginea asta cred ca mi-a venit odata cu noua freza ☺ ), asa o sa vezi clar, iar cand vezi poti actiona in consecinta”
La inceputul unei relatii nu ne da nimeni ratia de sentimente pe care sa le dramuim si pentru care sa tremuram ca se termina. Pe urma, dragostea e mult mai mult  decat suma emotiilor indragostelii, decat vartejul de chimicale pe care le produce creierul aruncandu-ne pana la cer si inapoi de o mie de ori pe zi. Astea apartin invelisului, exista, sunt reale pentru ca le simtim, dar nu sunt totul. Sunt ale unei faze, iar disparitia lor nu e o pierdere. Energia se transforma, nu se risipeste, asa am invatat la fizica.
Dragostea e infinita, fara forma, ca si esenta noastra, fara scop, fara dimensiuni, deci fara putinta de a fi masurata sau epuizata. Darul nu e ea in sine ci posibilitatea de a simti ce inseamna cu adevarat.

Multumesc viata!

6 thoughts on “SA-MI FIE CLAR

    corinamirela said:
    August 28, 2010 at 5:32 pm

    E frumos ce scrii, ce simti- sunt adevaruri pe care le simt si eu, accentuate de tine sunt si mai puternice.
    Te imbratisez zilnic cand surad si te citesc. Adica invers.Aproape de tine, cu drag si speranta…

    Dana said:
    August 28, 2010 at 6:49 pm

    Tare frumos vorbesti despre Iubire…si esti foarte frumoasa asa…ca un ‘soldatel’ cum iti zici tu :)
    De cand am vazut biletul la concert Leonard Cohen mi s-a strans inima putin…din pacate noi ajungem in Lisabona pe 16 sept. Ar fi fost atat de frumos sa-l mai vedem odata si anul asta (a fost in Ro in sept anul trecut si in sept acum 2 ani si am fost acolo de fiecare data :) )

    mara said:
    August 28, 2010 at 7:20 pm

    Multumesc mult Lola pentru cuvintele de mai sus…Si mie mi-e teama de iubire…Numai ca nu stiu sa-mi reamintesc ca “darul nu e ea in sine ci posibilitatea de a simti ce inseamna cu adevarat”…
    Multumesc si mai mult pentru ca scrii…Esti ca o gura de aer proaspat…Inainte sa te citesc nu credeam ca mai exista adulti care stiu sa traiasca :)

    tasha said:
    August 29, 2010 at 7:31 am

    Si eu iti multumesc Lola pentru ca nu lasi ca speranta din inima mea sa dispara si mentii aceea ancora sufleteasca ce ma leaga de lucrurile si momentele cu adevarat importante si deosebite ale vietii.
    Prin prisma bogatiei tale sufletesti imi aduci zambetul pe buze mereu cand iti citesc cuvintele atat de melodioase…
    Esti o minunatie de om,frumos suflet drag!
    Te imbratisez cu mult mult drag!
    T.

    Andhra said:
    August 29, 2010 at 9:48 am

    Şi să-ţi fie şi mai clar că poate doar când vei avea două bucăţi mari de cartilaje, învelite cu pene albe, vei înceta să mai ai şi umbre în tine.
    :) “If you’re in a bad situation, don’t worry it’ll change. If you’re in a good situation, don’t worry it’ll change.”

    AlinaM said:
    August 29, 2010 at 10:29 am

    …zambesc…nu-mi vine sa cred uneori…spui adevaruri pe care le-am SIMTIT si eu la un moment dat, … a venit acel moment dat cand … nu stiu … pur si simplu mi-au fost clare ca apa unui rau … poate viata mi le-a soptit … am SIMTIT ca trebuiesa fiu mereu TREAZA, AICI ca sa TRAIESC, ca nu exista planuri doar INCREDERE, ca trebuie sa am GRJA mereu ca sa-mi pastrez mintea si inima curata, … adevaruri simple ale vietii … peste care am lasat sa se aseze altceva cu timpul si pe care putin cate putin le-am uitat sau m-am indoit …

    …”M-am intrebat pana n-am mai putut unde e punctul in care am gresit inainte. N-am identificat un moment X”… zambesc din nou … cat imi e de cunoscuta analiza asta sterila over and over again …

    Multumesc Lola pentru incredere, pentru curaj, pentru deschidere!
    Avem nevoie sa ne amintim.

Leave a Reply

