STRATURI

Dumnezeiasca liniste se coboara uneori peste lume. E mult zgomot imprejur. Realitatea se schimba. Mi-o inchipui formata din straturi care vin unul cate unul la suprafata, in functie de gandurile si visele mele. Fricile sunt si ele prin zona, mai e furia. Le cuprind cu dragoste. Le las sa vina si sa plece recunoscand trecatorul lor. In ciuda acestui dute vino exista o tacere buna in care orice devine sacru.

Lucrez propuneri de marturii pentru botezul lui Horia. Am in fata deschisa cartea de la Herina. Alunec in albul bisericii printre fasiile de panza. In acelasi timp, exterior acestui mic paradis, se naste o situatie potrivnica. E ca si cum as sta intr-o coaja de nuca pe o mare agitata. Furia face ca inima sa-mi bata foarte tare, iar mainile imi tremura. Corpul reactioneaza, dar reusesc sa raman martor, simt toate modificarile fizice, observ vria in care mi-e mintea. Zic doar fie, fie toate astea asa cum sunt ca n-am ce sa le fac.

Dintr-o data nu mai sunt decat eu cu micile cruci de lut. Inima s-a imbinzit. In loc sa se mai agite mintea mi-a dat solutia.

E simplu, e vorba de reguli banale. Orice situatie care nu ti-e prietenoasa poate fi rezolvata doar in doua feluri. Daca e posibil sa iesi, spui gata si iesi fara o mie de intrebari sau procese de constiinta, daca nu se poate, pentru o vreme(ca nimic nu tine la nesfarsit) o accepti complet.

9 thoughts on “STRATURI

  1. ce frumos că ai scris despre asta și ce coincidență – exact așa mi-a fost și mie ieri!
    foarte frumoase cruciulițele🙂

  2. Draga Lola, sambata viitoare plec din Portugalia. Pana atunci, saptamana aceasta imi doresc sa ajung la plaja in fiecare zi pt a duce amintirea soarelui pe corpul meu in Romania.
    Cand/daca doresti sa ne vedem, da\mi de stire.

  3. Adevar graiesti, furia, teama, frica, nu tin la nesfarsit pentru ca nu ne definesc. Sunt reactii ale mintii. Citesc acum din discursurile lui Dalai Lama; atat de frumos vorbeste despre faptul ca noi suntem Lumina, suntem Pace, suntem Iubire. Celelalte, ca cele de mai sus, doar vin si pleaca…
    Hi hi, mie-mi place cruciulita rosie cu `bomboane`, acele forme ma duc cu gandul la bomboane invelite in staniol auriu.🙂
    Pusici si spor!

  4. Buna, citesc de ceva timp blogul tau si imi place. Si de tine si de ce scrii. Gandindu-ma la postarea ta si cruciulitele tale si la botezul baiatului meu am realizat ca daca ar fii sa meditez la niste cruciulite marturii eu le-as vedea culoarea albastrul cerului cu un model pe argintiu. Vii si pline de speranta. Aproape de cer. Margelele tale sunt superbe asa ca iti doresc mult succes in continuare … Multa fericire in continuare..

  5. ha…..ce mica e lumea….si eu incerc niste cruciulite din lut…dar mi’s incepatoare….inca patrund misterele framantarii si decparii….dar imi place…pup cu drag

Leave a Reply

