DESPRE ZIUA 9 MAI BINE MAI TARZIU DECAT…

Inapoi…relativ termen. As putea spune la, fel de bine,  inainte. In orice caz sunt in viata mea acolo unde e ea acum. Adica in Cascais, dar ma intorc putin sa continui povestea ultimelor doua zile petrecute la Bucuresti.

Ziua 9

Daca toata vacanta mea a avut un aer suprarealist ziua 9  a fost supra-suprarealista.

Dimineata, dupa o noapte in care am dormit, ca de obicei, putin, si am fotografiat luna, ma suna Walter ca se apropie de Bucuresti.

Am facut pentru el primul colier barbatesc, renuntand la rotunjimea sferelor, presandu-le intre degetul mare si aratator. Modificarea formei nu le schimba esenta. Am folosit rosu pentru soare, sange, foc, dragoste, bucurie de viata, negru pentru absolut, statornicie si eternitate.

Vine de la Constanta, special sa-si primeasca darul conspirat de sotia lui si de mine.

Ne intalnim in Cismigiu. Ma intampina cu un foarte frumos buchet de flori, cu un pachet(al carui continut special aveam sa-l descopar peste cateva ore) si cu chitara.. Pentru un timp, in coltul ala de parc a rasunat muzica. Se ridica printre crengile copacilor poezia lumii.

Walter canta, canta minunat. E si profesor de matematica. Am citit undva ca in muzica si matematica se gasesc cheile Universului. Poate nu degeaba m-am intalnit cu unul dintre cei care poate ajunge la ele.

Oamenii trec pe langa noi, unii furisat, altii bucurandu-se de moment.

Eu ascult si zic ca e bine, ca suntem binecuvantati, sfinti, ca Dumnezeu are ochi albastri, verzi, caprui si cateva miliarde de inimi.

Walter ma duce s-o cunosc pe mama Andreea careia i-a povestit de mine. Dumneaei gateste sublim. Cred ca e unul dintre spiridusii lui mos Craciun, dar il ajuta si pe iepurasul de Pasti sa pregateasca daruri, iar in timpul liber face martisoare cum n-am mai vazut.

Despre pandispanul cu prune pastrez o pioasa tacere ca altfel tre’ sa iau avionul inapoi pentru inca o portie.

In timp ce savurez ceaiul pe care a avut bunatatea sa mi-l faca mi se pare ca traiesc intr-un vis.

Nici nu stiu de ce ma mai mir. Pai ce m-am apucat eu sa fabric, daca nu vise?

10 thoughts on “DESPRE ZIUA 9 MAI BINE MAI TARZIU DECAT…

  1. Numai lumina esti😀
    Chiar daca n-am facut parte fizic din niciuna dintre zilele tale aici, am fost cu sufletul (si cu vocea :)) in fiecare

  2. hei ce poze vesele! si ce pofta de pandispan!!
    ma bucur ca ne-am vazut, chiar daca foarte putin, am uitat sa iti povestesc cum seara la ecomarathon, la premiere, intreba lumea…dar cine este lola,…margelele urcau podium si aratau minunat!
    Un colier de margele vreau si eu, iti voi povesti intr-o zi pe email….neaparat cu o margica curcubeu si cu o margica ecomarathon🙂. O vara frumoasa!
    Noi iti trimitem poze din ultimul weekend din Piatra Craiului
    http://picasaweb.google.co.uk/silvidavid/PiatraCraiuluiPlimbare#
    si un buchet de flori pitite bine🙂
    http://picasaweb.google.co.uk/silvidavid/PiatraCraiuluiPlimbare#5498504194099972802

  3. L-am cunoscut pe Walter acum mult timp la mare,undeva prin Costinesti.Pe atunci imi placea muzica lui si imi amintesc ca alergam dupa el toata ziua pentru a primi un CD,un CD care pe atunci nu era lansat ci facut de el probabil pe calculator.Am avut ocaazia sa vorbesc cu el si tot atunci eram fascinata de faptul ca e si profesor de matematica….Am si cantat cu el la chitara pe undeva dar acum imi pare rau ca eram micuta si nu stiam foarte bine sa fac asta.Sunt mirata si placut impresionata sa il vad aici si desi iti citesc blogul de mult timp,abia acum am gasit de cuviinta sa intervin:)…….P.S:sa asculti ,,Vrajitorul “,E SUPERBA:)…..Numai bine,sa o tii tot asa!

Leave a Reply

