ZIUA 4 SAU MAGIC DAY

 Asa a fost ziua a patra. Magica!

Poate toate s-au declansat cand Matias a pus albina fermecata sa cante. Am adormit cu prefacute sforaituri alunecand intr-un vis unde eram catel mic si alb, iar el tigru mare venit din jungla cu bicicleta pana la Paris. Am luat impreuna imaginarul mic dejun (croissant cu ciocolata, normal), dupa care am plecat intr-un sat. Acolo am atras oamenii(ca sa-i mancam), facand o omleta uriasa si salata de rosii cu ceapa(tot imaginare). S-au bulucit.  Cine poate rezista la asa ceva? Noi i-am prins in groapa adanca pe care o camuflasem cu crengi(cititi perne). Nu i-am mai mancat ca am fost de treaba. Oricum ne cam saturasem de la omleta . Chiar ne-am gandit sa le pansam juliturile (na, in cadere unii s-au zgariat).Toate astea s-au petrecut mai bine de o ora in patul Marei si va jur ca n-aveam decat cinci ani. M-am distrat copios. Cu copiii poti inventa dialoguri absurde, situatii traznite, poti trai autentic in orice inchipuire.

Pentru ca nu se mai dadea dus la gradinita am nascocit jocuri care sa faca tranzitia usoara, baia devenind pentru o vreme cutia timpului unde cat ma spalam se intampla un miracol si il gaseam pe Matias gata imbracat. Miracolul s-a petrecut, fara mieunaturi si lacrimi, ba chiar cu bucurie.

-Ce e timpul?

-Ceva ce nu exista, dar a fost inventat.

L-am insotit la gradinita, apoi pe Mara pana la serviciu si pe urma m-am plimbat cu mainile in buzunare pe B-dul Elisabeta ascultand Seguiremos.

Intru intr-un magazin si ce sa vezi…My magic shoes. De la inceputul anului imi doresc Pantofii de dansatoare spaniola. Stiam ca ma asteapta undeva. Ei bine, erau pe raft, erau numarul meu, erau Camper (ceea ce ador) erau redusi substantial, erau FERMECATI.

Acum sunt ai mei si odata ajunsa acasa nu m-am putut abtine sa nu-i fac un dans.

Pe o strada, aproape, aici, un domn cu spate lat, maieu si ceafa groasa, din aia de-ti vine sa-i ocolesti, pazea o parcare si se proptise bine pe picioare privindu-ma smechereste cum ma apropii. Imi zambea ca unei victime. Nu m-am pierdut, i-am zambit inapoi cu toti dintii, cu toata inima, cu tot dragul. L-am dezarmat. Muntele ala de om s-a topit. I-am vazut ochii. In loc de vreo grosolanie, cum sincer ma asteptam, mi-a spus “sa nu incetezi niciodata sa zambesti asa”, i-am zis ca n-am nici un gand in sensul asta dupa care a completat folosind o neastepata formula de politete “si va tineti foarte bine pentru varsta dumneavoastra…” Am plecat razand. Nu stiu ce varsta credea ca am, dar important e ca ma tin bine.

La pranz ma suna Mara. Mergem la masa. Tulin – mancare libaneza. Supa de linte si falafel. Dragostea poate arata asa. Vine Andrada. O iubesc pe Raduleasca asta ceva de speriat.  Nu stiu daca pentru ochii ei imensi, albastri, pentru umorul irezistibil, pentru talentul de scriitoare, sau pur si simplu pentru ca e pe lume. Ultima varianta le cuprinde pe toate, deci o iubesc doar ca E.

Suna Florin. Trebuia sa-i dau cercei pentru o prietena. Vine tot la Tulin sa ne intalnim. Ce om luminos, ce zambet, ce caldura! Ne stim parca demult. In cateva minute si in cateva vorbe intra tot binele din lume. Mi-a adus ciocolata neagra, cu anason verde (am muscat din ea cu pofta cateva ore mai tarziu plimbandu-ma prin Cismigiu si e DIVINA). Multumesc Florin!

Cand e  masa pe sfarsite ma suna Dana. Ne vedem la Caffe&Latte, un pic mai tarziu . Pana vine filtrez realitatea prin cana de ceai. M-as culca pe trotuar de fericire  sa adorm numarand frunzele dintr-un copac, sau norii.

Apare. E o scanteie toata si un zambet. Vorbim, vorbim, vorbim. La urma o luam prin parc agale si imi zice “am vazut ca-ti place Gellu Naum”. Atat mi-a trebuit, i-am spus cum il iubesc, cum mi-e parinte si frate, cum as vrea sa ajung la Comana. Pune mana pe telefon se sfatuieste cu sotul si-mi zice. Gata, maine mergem la Comana!

Ce dar pretios imi face fata asta frumoasa si buna!Ne strangem in  brate, plec pe alee cu ochii in lacrimi, cu inima zburatacindu-mi-se intre coaste.

Ceva mai tarziu, in acelasi parc ma vad cu Andhra. Alta minune de om. Inteleapta,  intelegand rosturile, scuturandu-se de durere si alegand viata. Deci eu cred ca noi astia care ne intalnim acum ne reintalnim de fapt. Am mereu senzatia ca ne stim dinainte.

Mirela. Ne vedem 10 minute in parcarea din Walter Maracineanu sa-i dau margelele. A fost scurt si intens cum a zis ea. Ce femeie!

Nu stiu unde v-ati ascuns pana acum, mai oameni buni, sau poate ma ascundeam eu, dar ma tineti din bucurie in bucurie drept pentru care va multumesc din inima.

Si daca tot zic de bucurii, pe seara ies sa ma vad cu baietii mei. La locul cu pricina dau intamplator peste Maria si Emilian. Se pare ca albina fermecata a vrajit ziua de-a binelea

Sunt fericiata sa fiu aici!

9 thoughts on “ZIUA 4 SAU MAGIC DAY

  1. Buna ziua,

    As fi interesat de un link-exchange cu blogul dvs. Daca sunteti interesat astept un email pe admin@motruinfo.ro

    Cu respect,
    Ursu Radu

    (Dupa vizualizare as avea rugamintea ca acest comentariu sa fie sters)

  2. Draga Lola,
    Am ramas foarte surprinsa cand am vazut o persoana foarte draga mie intr-una din pozele tale-Dana. Ma bucur mult ca va cunoasteti. Nu stiu de ce dar imi esti foarte cunoscuta si mie si foarte aproape de suflet. Poate din cauza faptului, de fapt cu siguranta din cauza faptului, ca citesc ceea ce scrii si de multe ori ma regasesc. Ai grija de tine si ramai acelasi om cu zambetul larg. Poate vor invata mai multi oameni sa zambeasca. E lucrul care imi lipseste de cate ori ma intorc din vacanta din tara mea asa cum o numesc eu-Spania.

  3. N-am nici un dubiu că Matias e magician.😀
    Eu sunt sigură că ne ştim dinainte🙂 Dacă nu dinainte de viaţa asta, măcar dinainte de punctul în care ne întâlnim fizic. Ne chemăm, ne întâlnim, ne iubim.😀

  4. imi zice cineva mai mereu: “bucuria vine impreuna” . de unul singur parca e o bucurie trecatoare, distractie placuta si cat mai multe clipe minunate

    cu drag

  5. Esti minunata draga noastra Lola.Ma bucur ca l-ai gasit pe Kahlil Gibran.Stii sa-l intelegi pentru ca a fost in inima ta mereu,dar acum s-a materializat.joie de vivre longtemps

  6. draga mea, te am descoperit de curand si rasfoindu-te am intalnit unele dintre creatiile tale care mi-au vorbit. exista ele intr-un catalog, pe undeva, se pot cumpara? scuza-mi neindemanarea, te rog, de a nu gasi raspunsul singura!

Leave a Reply

