ZIUA 2

O alta dimineata pentru care multumesc, alt ceai, alt dans (pe La tequilera a Lilei Down), alt mesaj de iubire, mailuri, blog, telefoane, emotii, oameni. Toate astea se pot repeta la nesfarsit. Nu ma plictisesc. Ma culc seara si ma trezesc dimineata cu aceeasi recunostinta ca exist.

Azi i-am vizitat pe Diana si Liviu. Stiti cat de frumos traiesc? Sunt relaxati, se bucura de cele mai simple lucruri, si-au creat un spatiu al lor, care poate fi translatat oriunde pe lume.

Am petrecut impreuna cateva ore care habar n-am cand au trecut. Nu am auzit vaicareli, nu stiu ce probleme au, ce neimpliniri, dar am aflat despre visele lor, despre locuri minunate din oras, despre alti oameni asemenea.

Am impartasit bucuria de a fi la un brunch cu fructe, branzeturi, patiserie frantuzeasca, dulceata de coacaze din gradina, cu povesti si trei pisici.

Multumesc dragilor ca-mi faceti Romania atat de frumoasa!

12 thoughts on “ZIUA 2

  1. Bine ai venit! Da… sunt si oameni frumosi in tara asta… sunt si locuri minunate!

    Ai grija de sufletul tau…
    Multumesc pentru lectia de viata pe care mi-o predai zi de zi pe blogul tau!

  2. Ai petrecut intr-adevar o zi frumoasa cu astfel de oameni… Despre ce locuri noi, minunate din Bucuresti e vorba? Intreb pentru ca eu ajung rar in capitala si as fi curioasa 🙂
    Iti urez in continmuare vacanta placuta aici. Spune-mi, Lola, margelele tale sunt acum la vreun magazin in Bucuresti?

    • Nu stiu daca locurile sunt noi. O sa le insirui intr-un post dupa ce le vizitez.
      Multumesc de urari!
      Margelele se fac numai pe baza de comanda pe mail.

  3. J’espère que tu passes de bons moments en Roumanie. En tout cas tu as l’air de bien profiter 🙂
    Je t’embrasse
    PS : la décoration de l’appartement est très belle, je vais m’en inspirer !

Leave a Reply

