BINE V-AM GASIT!

Am sosit la Bucuresti. E o dimineata proaspata, luminoasa. Oboseala noptii petrecute in avion se dizolva in paharul de ceai fierbinte pe care mi l-am luat imediat incercand sa fentez migrena. Tam Tam a zburat la cala. I-am avut grija inchipuindu-mi-l speriat si singur in burta avionului. E eroul meu. Lui Vladimir, intors pe pamant, i-a disparut incordarea. Suntem bine cu totii. Tata si Dan ne asteapta.

De unde vin si unde ma duc sunt mereu inconjurata de oameni dragi. Mi-e inima plina. Simt ca ma misc intr-un cerc luminos. Stau la Mara. Ma intampina bucuroasa in prag. Sora mea, draga mea. Impartim o pereche de cercei ingeri. Unu’ mie unu’ tie.

Tata ne aduce legume proaspete din abundenta gradinii lui si telemea de Sibiu.

Doamne! Punem de ceai, iesim pe terasa, iar viata e ceva… Venisem cu gandul sa caut o carte de  Kahlil Gibran. Prima pe care imi cad ochii in biblioteca e Profetul.

Toate imi ies in cale.

Coboram in parc. Imi place intre oameni. Ii mangai in gand. Unii imi zambesc complice. Matias il duce mandru de lesa pe Tam Tam. Lumea si-a incetinit ritmul. Mara e foarte frumoasa. Mi-e un pic somn. Imi port iubitul.

Dorm bine, adanc. Pe seara Dan si Vladimir vin in vizita. Mmmm prajituri, vin, lumanari pe terasa, ceva-ul ala care va fi mereu al nostru. Iubire de frati. Se bucura pentru mine, pentru dragostea mea, ma bucur pentru el, pentru dragostea lui(nu v-am spus, dar a intalnit o femeie minunata). Ne stim de 20 de ani si multumim pentru tot. Se duce spre cer, din balconul cu vedere la parc, un nor de fluturi albi.

16 thoughts on “BINE V-AM GASIT!

  1. Plâng de atâta dragoste câtă eşti, de atâta dragoste câtă m-ai ajutat acum mai mult de un an să învăţ să văd, să accept, să simt, să dau. *inimioare inimioare*

  2. esti desprinsa parca dintr-un roman de dragoste…,,si au trait fericiti pana la adancu batraneti”…
    restul sunt ..,,margele” ce se rostogolesc pe stradutele inguste,fluturi multicolori care isi poarta polenul peste sufletul tau,implinire,liniste si multa,multa iubire..

    • Da, vreau sa fac din viata mea cel mai frumos roman de dragoste din cate as fi putut scrie, apoi sa-i inchid ultima pagina si sa pot spune “a fost misto!”

  3. Lola, ne aduci pace. Te citesc iar si iar si vad cum ne umpli tot mai mult cu Iubire. Deci da, tu esti inca un exemplu viu, uman, femeie, ca se poate trece dincolo de. Ca se poate transcende. Te simt atat de aproape, desi fizic esti acolo.
    Nu scriu mereu, dar te citesc si te port in gand.

  4. Draga mea, sa fie mult si bun….asta iti doreai la inceput de an….universul a tinut minte si acum primesti…..sa te bucuri acum si aici de tot ce primesti….cu drag!

  5. Sa citesti neaparat Profetul, o sa-ti placa, eu am carticica intr-un format mic si o port mereu cu mine, mi-a deschis ochii in multe privinte si m-a ajutat cand imi era cel mai greu….

Leave a Reply

