DA

Am spus DA, cu o liniste diametral opusa panicii care ma apuca pana acum de cate ori venea vorba de angajamente.

La inceput fugeam folosind fraza “eu in relatii nu mai am ce cauta, toate au un punct in care sfarsesc la fel de prost, prefer momentele si atat”, dupa un timp m-am mai imblanzit realizand ca sunt de respectat niste principii ale vietii si am zis fie, ma las, faca-se voia… ca ce stiu eu, da’ da-mi doamne atata intelepciune sa-l recunosc pe EL, ia-mi ceata de pe ochi, curata-mi inima sa-l simt.

Din clipa respectiva s-au deschis cai, mi s-a dat de trait nu de citit carti, s-au cladit si spulberat iluzii, am vazut ca pot avea tot ce vreau, dar ca multe lucruri sunt inselatoare si nu-mi folosesc la crescut, ca ma agita in loc sa ma linisteasca. Am fost departe, mai departe, si mai departe, ca sa primesc mereu acelasi raspuns “ai tot ce-ti trebuie, e aici nu acolo”. Am cunoscut oameni, oameni minunati, la fel de speriati ca si mine, oameni pe care i-a durut la fel traitul, copii interiori plangand in hohote. Ne-am ajutat, ne-am tinut in brate si ne-am sarutat pe inimi, insa drumurile noastre erau facute doar sa se intersecteze luand-o apoi care incotro.

Acum e altceva. A venit, l-am recunoscut, desi era sa trec pe langa el, in goana mea dupa vant. Numai cand ma gandesc la asta simt un gol in stomac. Cat de mult vorbesc si cat de putina atentie dau esentialului. Nu ma cert, doar constat.

Iubitul meu este materializata declaratie de dragoste a vietii.

Poate ce scriu pare exaltat, dar in clipa asta simt doar o liniste clara, o bucurie mentinandu-se, cu gratie, intre exuberanta si nostalgie.

Prin urmare am spus “DA, vreau sa traiesc cu tine, dar nu o viata ci clipa de clipa.”

Pe 12 august, la exact un an de cand am facut painea poetului, luand ca martori pasarile pe care le-am hranit atunci, si care cu drag m-au invatat zborul, o sa ne declaram dragostea unul altuia undeva pe o plaja mica, aici la capatul asta de lume, intre pamant si cer, inaintea oceanului, doar noi doi, nestiuti.

Pana atunci ma pregatesc facand din bucurie calea.

20 thoughts on “DA

  1. Io nu-ţi mai zic nimic. Parcă mergem cu bicicletele în paralel dlagă. Ce să mai. Te aştept cu dor.

  2. De cand am citit ,, I want,, si am vazut chipul acela plin de pace si dragoste din hamac- m-am bucurat enorm pentru tine. Sa fiti fericiti, sa va iubiti o viata si dupa aceea!
    Si sa mai dai semne-e o rugaminte :-)! Toti credem ca fericirea se ajunge pe cai dificile, dar eu am observat ca mai greu e sa o pastrezi, sa o redescoperi si s-o inventezi iar la nevoie in fiecare zi…Tu stii cu siguranta atatea…
    Te imbratisez!

  3. ce repede a trecut timpul, de cand te cunosc…🙂🙂
    felicitari draga lola pentru inca o tartina de fericire culeasa de pe raft🙂
    sunt mandra de tine

  4. Iti doresc sa ai intotdeauna zambetul pe care il am eu acum pe chip, citind mesajul tau catre noi.
    Pace, liniste si briza usoara!

  5. cat de imprevizibil si rapid se petrece totul.
    m-ai prins intr-o morisca si ma invarti,pana ma ametesti…
    Lola..pentru ceea ce ti se intampla,nu exista cuvinte,exista gesturi,exista destin,exista realitate,exista clipa.
    bucura-te de ea,Lola!

  6. Super , fata minunata.Meriti fiecare clipa de fericire! Sa va fiti bucurie unul altuia! Sa fie intr-un ceas bun,noi iti trimitem multi pupicei
    Cu mult drag
    monica & johann

  7. Doamnelor va multumesc dublu, adica va zic si “Obrigada! “(n-am incotro de-acum va trebui sa vorbesc portugheza).
    E minunat sa va simt aproape. Da, totul se intampla repede, sau nu stiu, doar se intampla, pur si simplu viata e asa… uneori ne taie respiratia, ne lasa fara cuvinte, ne da ameteli.
    Sunt fericita si pe sub fericire calma. Simt ca am gasit ceea ce cautam, iar asta deschide o nou etapa. Imi da si imi cere prezenta, ma ajuta sa merg mai departe.
    As dori ca povestea mea sa va dea incerdere in voi, in noi, in uriasul potential pe care il avem de a creea impreuna cu viata

  8. Povestea ta o simt si povestea noastra. Razi tu, radem si noi. Plangi tu, plangem si noi. Iubesti tu, iubim si noi. Te iubim pe tine, draga Lola, minune de om! Sa fiti fericiti!

  9. Draga Lola,
    Te citesc mereu cu nerabdare, esti un om atat de frumos si drumul tau este atat de special… Si eu sunt de o vreme pe un drum pe care caut, mintea mea se retrage cuminte lasand sufletul sa preia controlul. Cu cat ma schimb mai mult, cu atat ma gasesc mai aproape de mine. Asta imi spune ca drumul e bun, desi nu e usor. Fug de o cale plina de incertitudine si temeri incercand sa ajung unde raspunsurile sunt simple si viata este plina. Stiu ca mai am de mers. Tu ma inspiri si totusi stiu ca imi caut calea mea; vreau sa iti multumesc pentru asta, as fi vrut sa te intalnesc, din pacate plec din oras pentru cateva zile iar tu ai atatia oameni dragi de intampinat🙂 Zilele astea am fost fericita pentru tine, pentru tot ce ti se intampla, am simtit bucurie si liniste, din toata inima. Traieste fiecare clipa frumoasa care ti-a fost daruita, tu poleiesti clipele 🙂 Cu drag,
    Raluca

  10. * spune DA doar acela
    care-l stie pe NU
    Insa el , care stie totul,
    la NU si la DA are foile rupte *…..

    Dragostele ale mici
    priponite-s de uluci
    Dragostele ale mari
    Tin la drumuri ca talharii…
    alegria, alegria :):)

Leave a Reply

