CERE SI TI SE VA DA

Realitatea creata de minte e ca o camera a oglinzilor din care ies greu. Sa zicem ca vreau o usa, vad o gramada, ma reped la ele si cand sa deschid nu ating decat suprafata rece a sticlei. Cu drumurile, cu oamenii, pot pati la fel. Nu drumurile, oamenii sau usile sunt problema ci toata ceata mea de ganduri, interpretari personale, iluzii care acopera esenta lor.

Chiar cand am descoperit pe unde imi pierd vremea tot e greu sa parasesc clar-obscura incapere. Plec si vin de mii de ori pe zi, dar macar nu mai stau tot timpul acolo.

Dupa un an de tacere si aproape inca unul de experiente scriam zburand deasupra Atlanticului un fel de ruga disperata in carnetul meu de calatorii.

N-aveam deloc idée ce presupune asta, dar stiam ca nu mai suporta amanare. Ceream imperativ, fierbinte punandu-ma la dispozitie, recunosacandu-mi neputinta si in acelasi timp aroganta de a da eu sensuri.

Viata e un vast camp de posibilitati, unde nu exista meschinarie sau judecata(pe astea le-am inventat noi, fricosii). Cere si ti se va da zicea biblia, hotaraste-te ce vrei si va veni spre tine, spuneau altii.

Scriind n-am facut un joc de verificat afirmatiile precedente. Era o necesitate reala a inimii mele intelepte, manifestata fizic asa. Am tacut ascultand-o. Ea stie foarte clar.Totul e simplu, totul e aici, aproape, imi spunea rezistand indoielilor. Ai dreptul sa fii fericita. Nu trebuie sa fugi ca n-ai unde. Stai cuminte ca esti iubita mai mult decat iti inchipui.

Mintea, antrenata ca un soldat, ataca furios…

Dar viata are regulile ei. Am primit ce-am vrut, nu pentru ca sunt o persoana speciala ci pentru ca aveam cu adevarat nevoie.

Multumesc!

29 thoughts on “CERE SI TI SE VA DA

  1. 🙂 ai atat de multa dreptate. prin plecari si reveniri imi dau seama de fapt, ca dragostea a fost intotdeauna prezenta, eu nu am vazut o🙂
    cel mai important e ca cineva, acolo sus, ma iubeste., te iubeste, ne iubeste.
    saptamana viitoare pe 21 plec spre Portugalia🙂
    Cascais, here i come !

      • Da, stau 3 saptamani in Portugalia.
        Oricum, in majoritatea timpului stau in Lisabona, dar vreau sa ajung anul asta la Cabo de Roca.

  2. He he, eu tocmai citesc Eat, Pray & Love si sunt la pasajul cu cerutul… E ceva, cat de mic, intamplator pe lumea asta?

  3. Lola, ce bine! este exact cum spui aici – si eu am cerut acelasi lucru – in situatii usor diferite – si mi s-a dat. si nu pot decat sa multumesc in fiecare zi. mult, mult drag de aici – chiar daca iti scriu mai rar acum, sunt aici, aproape🙂

  4. Lola…ce ai scris imi aduce aminte de biletul scris de ,,el”,gasit intamplator..,,vreau o femeie in viata mea care sa ma iubeasca cu adevarat,atat!”.. insa ce ne facem cand vrem si apoi cand primim,nu stim sa ne bucuram de dar??
    ma bucur enorm pentru tine,citindu-te,descopar rezolvarile mele..

    • Cred ca lipsa de prezenta si de atentie sunt cele care ne fac sa pierdem sensul tuturor lucrurilor. Un dar primit nu inseamna ceva rezolvat definitiv, o dorinta mai putin. Ne fura fricile, grijile, lenea, dar nu-i nimic, ele fac parte din natura noastra. Conteaza sa ne aducem mereu aminte ca am primit un dar care trebuie ingrijit

      • si eu ma lovesc de usi-geamuri-sticle-frici-grasimi in jurul inimii-obisnuinte, ba chiar si de dorinte implinite🙂 si uite ca intru pe site-ul tau si gasesc iar si iar alinare….
        ….”am primit un dar care trebuie ingrijit”….
        multumesc, Lola ! baga la cap, Moni !

        e tare dragut domnul din poze:)
        ma bucur daca ai gasit ceea ce cautai si ma bucur daca esti acolo, prezenta in ceea ce ti se intampla. te imbratisez

  5. …sau pentru ca asta ti-ai dorit cu adevarat. Si asta ai primit.
    Esti minunata, Lola, si de fiecare data cand te citesc iti spun, in gand, ca te iubesc!

  6. Ce frumos ai spus-o.
    De ce mereu cerem altceva decat avem? Sau, atunci cand avem, de ce nu ne dam seama? De ce cautam departe ceea ce e langa noi?
    O dragoste adevarata – e ceea ce iti doresc si eu. Pentru totdeauna. Desi acest “totdeauna” suna atat de neverosimil…

  7. Dear, dear, Lola, viata stie exact ce si cat si cand si cui sa dea… Eu ma casatoresc peste o luna cu omul pe care il cunosc de la 6 ani, am fost colegi de clasa apoi 8 ani, suntem cei mai buni prieteni de la 14 ani, mi-am dat seama ca il iubesc acum vreo 5 ani si suntem impreuna de 4 ani. Life does the maths for us! A fost langa mine atata timp, atata timp mi-am dorit o dragoste adevarata, dar viata mi-a aratat-o abia atunci cand a considerat ca o merit si sunt pregatita pentru ea! Nu-i viata asta asa de frumoasa?

  8. Draga mea Draga,
    Asatzi dupa ce am citit randurile tale m-a cuprins o stare de un optimism fantastic. Ma bucur enorm pentru voi si va doresc sa fiti mereu fericiti si impliniti:)Imbratisri multe, D

  9. Apopo de a sti ce sa faci atunci cind primesti, mi-a ramas in minte o vorba: ai grija ce ceri, ca s-ar putea sa se implineasca. Adica trebuie sa fim siguri ca vrem acel lucru si nu e doar pentru ca ni se pare mai poleit pentru ca nu il avem.

  10. Buna ,ce am citit eu ,,iti sp am ramas fara cuvinte credema LOLA,,,,,VIATA merita traita.dar trebuie sa stim si cum sa o traim

    • poate nu mai ai acest site dar ma impresionat gandirea ta.am vz ca este din 2010 scris .dar totusi ma bucur ca am gasit si eu si am citit cu mare drag.cred ca esti iubita de multa lume,si meriti pa paaaa pupici .

Leave a Reply

