PREZENTUL

Imi plac ritualurile, astea mici, zilnice, care inainte erau doar gesturi absente. Baia si cremuitul, spre exemplu, au devenit acte de iubire.

Veronica mi-a trimis din Anglia pachetel cu bun-bun, sapun handmade si inima care se topeste de dragul meu(pentru ca e ulei solid de masaj).

Orice poate fi transformat in Disneyland-ul simturilor daca vrem.

Mirosul sapunului, apa curgand pe spate, textura spumei de la sampon, etc, etc, astea ca vorbesc de baie, dar si mersul pe strada poate fi cu totul altceva decat il facem in mod obisnuit sa fie. Exista o multime de amanunte care privite atent schimba calitatea oricarei experiente. Totul se afla aici si acum. Fugim ca prostii trecand pe langa viata. Si viata e tocmai suma tuturor chestiilor mici pentru care cica n-avem niciodata timp. Da’ unde ne grabim noi asa?  Si cu dragostea la fel facem. O idealizam in cuvinte uitand s-o traim. Ii spunem relatie ucigand-o. Imi vine in minte melodia Gianinei – Dragostea-i un biscuite in forma de stea.

Da, atata e. E clipa in care iubim, gestul pe care il facem cu toata inima, nu cincinalul pe care il proiectam.

M-am intrebat de multe ori daca n-am sa cad in aceleasi tipare, daca n-am sa repet aceleasi greseli hotarand sa fiu cu cineva.

Normal ca pot. De fapt e cel mai simplu lucru. M-am panicat si dupa ce s-a dus panica mi-a fost clar ca sta numai si numai in puterea mea sa traiesc diferit.

Acum sa vad cum ma descurc la proba practica…

20 thoughts on “PREZENTUL

  1. Tocmai azi scriam despre aici si acum…
    Daca repetam aceleasi greseli sau atragem acelasi tipar de oameni langa noi, cred eu, e pentru ca trebuie sa invatam o data si-o data lectia din ele, o spuneai si tu in post-ul cu mersul la ambasada in doua zile diferite.🙂
    Si la proba practica te descurci deja de minune. Din mainile=sufletul tau ies niste minunatii, de ce te mai indoiesti de asta?

  2. Tin pumnii la proba practica .-), dar cu asa multe cunostinte si pestisorii tai, e clar ca va fi bine…Tu ai pricepere, har- stii sa pui idei si forme frumoase in materie, in lut, cuvinte…Tare mi-e drag orizontul ce-l simt de aici, de la tine…
    Iau si eu…si cant acelasi biscuit, mesaj venit de sus! Danke!

      • “Suntem floarea de lotus plutind pe suprafaţa întunecată a eleşteului. Dacă tu cauţi frumuseţea fără de tristeţe, nu o vei găsi. Dacă eşti în căutarea bucuriei, fără chinul durerii – vei căuta în zadar. Tot ceea ce este transcedent vine din părţile cele de mai jos – lumina, din întuneric; floarea albă, din apele noroioase ale eleşteului.”

  3. Salutare inima zambicioasa! Stiu ca vei veni in Bucuresti in iulie si mi-ar placea sa te cunosc. De fapt cunostinta am facut noi doua de mai mult timp … Google ne-a introdus🙂 Intamplator sau nu, dadusem cautare dupa … “margele” sa cos ceva frumos pe un tricou. Cresc cu fiecare pagina pe care o citesc la tine de atunci. Si ma bucur ca viata mi-a facut un cadou atat de pretios. Ma inclin.

  4. Copiii s foarte buni la toate probele practice. Poate pentru ca nu stiu teorie. Dragostea-i un sapun in forma de inima. Si gata.

  5. reiau acum ca am ceva mai mult ragaz.
    si eu am aceleasi frici. de greseli care s-ar repeta, de experiente recurente, de eterna reintoarcere a lui Eliade. Am putea face un club al fricosilor anonimi, marcati de experientele trecute si mai ales de experientele altora (ca astea-i cel mai naspa).
    cred ca e firesc sa-ti fie frica, sa te gandesti si sa-ti apara idei in minte. pt ca iti amintesti, iar amintirile te lasa sa inveti.
    in acelasi timp mai cred ca de dragul fiintei intalnite si de dragul increderii in noi insine, gandurile alea trebuie sa ramane doar la stadiul de ganduri scurte, pasagere si din ce in ce mai rare🙂 it takes practice and time, pana cand vor disparea si poate aparea doar o data la 6-7 luni.🙂

    you just gotta believe !🙂

  6. toti avem frici. frica e partea opusa a curajului. dansand cu frica ma ajuta sa nu raman blocata in ea. doar gandurile ne blocheaza frica in corp. dansand o ajutam sa se miste, ‘respirand’ o ajutam sa se evapore.

    • Daca ai sti ca aseara am iesit cu Cici sa luam tigari si am sfarsit prin a dansa cateva ore intr-un bar de langa casa…
      Ai dreptate, fricile au fugit🙂

Leave a Reply

