38.696433,-9.421311

Toate se aseaza. Paradisul n-are coordonate geografice fixe. E acolo unde sunt si eu.

Acum longitudinea & latitudinea lui sunt 38.696433,-9.421311

Am regasit Cascaisul, oamenii de aici, am trait bucuria cumpararii de lut, caci tocmai traversasem o prelungita criza (disparuse de multa vreme din singurul magazin unde gaseam marca respectiva). Am sunat pana la fabrica din Spania numai sa fac rost, ca nu pot lucra cu altceva. Prin bunavointa minunatilor mei prieteni care m-au ajutat, au vorbit spaniola, portugheza, au aflat  furnizori, si-au pus timpul si masina la dispozitie am rezerva pentru un an de zile plus lut in culori noi.

De cateva zile rostogolesc bile. Pe cele din lut negru am de gand sa le las brute ca arata frumos. O sa le rasfat in uleiuri esentiale. Sunt in probe sa vedem daca ideea e aplicabila.

Aproape o saptamana in casa a fost haos. Geamantanul desfacut pe jumatate a zacut in mijlocul sufrageriei. Pe langa el s-au imprastiat multe alte lucruri, dar n-am putut sa strang nimic. Oricum pana nu m-am vazut cu lutul cumparat nu mi-a ars de altceva.

Azi m-am trezit la 6.30, am facut casa luna si lista cu ce pot termina pana vin in Romania.

Viata e frumoasa, plina. Diminetile lucrez. Siesta ne prinde pe pajistea din parc printre pauni,  Cici imi citeste cu voce tare, Lisabona mi se dezvaluie asa cum n-am cunoscut-o niciodata, descopar, traiesc, simt intre palme pulsand inima lumii. Da, paradisul e acolo unde il inventam noi.

Insula s-a distantat fara sa-mi rapeasca bucuria. Fiecare clipa e a mea. Atat am incercand sa irosesc cat mai putin. Toate intamplarile vin si pleaca, se apropie si se departeaza, ca intr-un dans. Eu sunt dansul asta…suma pasilor pe care ii face viata.

6 thoughts on “38.696433,-9.421311

  1. Îmi place, draga Lola, modul în care trăiești fără să încerci să te agăți de lucruri, de oameni, de locuri. Cum lași lucrurile să vină și să plece. Și cum aceasta nu înseamnă superficialitate, ci armonie. Te îmbrățișez!

    • Exersez modul asta nou de a fi. De fapt el cred ca e vechi dar l-am descoperit eu curand. A disparut suferinta!!!!
      Te imbratisez si sper sa ti-l aduc pe Marcel Iancu cand vin

  2. Sasha me-a luat vorba din gură🙂
    Leelouu beelou, când vii în România? (sigur ai zis pe undeva, dar cred că nu am fost atentă, nu găsesc în ce articol ai zis.)

  3. Lola draga, eu plec intr-o scurta vacanta cu copiii pe 10 iulie….ma intorc pana cand pleci tu…sper sa ai timp sa ne vedem ….drum bun si sa ai grija de tine si de paradisul tau interior pana ne vedem, bine? Pup cu drag!

Leave a Reply

