MAGIC IN THE AIR

Timpul asta din an a fost mereu magic pentru mine. Poate pentru ca vin Sanzaienele, poate din alte motive, se manifesta mai evident lucruri tinand de poezia existentei. Cand le povestesc mi se spune cu simpatica neincredere “esti nebuna”. Numai Cici nu zice asa, ca n-are cum, dupa ce s-a declarat controlor de trafic al norilor pe care iese dimineta  sa-i imprastie de de-asupra noastra. Ei nu i se pare nimic ciudat din ce zic sau din ce mi se intampla. Inchipuiti-va ca acum cand scriu e o noapte frumoasa si stranie. Bate vantul in rafale puternice. Imi pot imagina cu usurinta ca sunt undeva la Polul Nord dupa cum suiera de napraznic .

Mai devreme am fost pe coasta sa alerg. L-am simtit impingandu-ma si aruncandu-mi nisip in ochi. Pe cer se vedea o fasie subtire de luna si luceafarul. Ceva mai jos, statea scris cu neon Eden. Oceanul negru si linistit, iar Cascaisul de la distanta, un oras in miniatura.

In centru se canta la chitara intr-o atmosfera de sfarsit de lume. Vantul turbat rasturna mese si scaune, iar cei doi tipi isi vedeau bucurosi de ritmurile lor sud americane. M-am oprit sa-i ascult. Se oprise si timpul. Numai vantul nu. Pana acasa am urcat pe stradutele inguste, printre case insotita de zgomotul pungilor zburatacite si al cutiilor golale rostogolindu-se pe pietre.

E gata colierul meu aiurit care va fi obiectul de anul asta ce va sta afara in noaptea de Sanzaiene sa se faca magic. Un cercel desperecheat, nasturi, dantela, o margica din Micul Print pe care scrie ca oamenii mari sunt tare bizari, o moneda, un clopotel, o zana cu aripi negre de tul, inca o margica pe care ma prezint politicos “sunt Lola” si 5 bucatele de lut aurit, toate prinse pe un lant.

Imi place aspectul lui de “taica Lazar”, amestecatura, ca sa nu zic pretentios  – eclecticul.

Ca o confirmare a magiei iar a aparut in oras femeia inger. De cate ori apare ceva bun e pe cale sa se intample. Am gasit-o desenand pe pietre si m-am oprit sa-i vorbesc. M-a recunoscut cu bucurie. Imi venea sa-i sarut mainile asa o iubeam de tare. Mi-a daruit o piatra cu spirala.

Nu stiu de ce tot imi suna in minte vocea domnului Lese spunand “Doamne-ajuta cui saruta si sporeste cui iubeste”


23 thoughts on “MAGIC IN THE AIR

  1. Palma ta seamana cu o bucatica de hartie impaturita si apoi despaturita si iar impaturita… Te-ai casatorit din dragoste, s-ar putea citi acolo…🙂
    E multa magie in aer la vremea aceasta, intr-adevar. Aici au inflorit teii…

  2. Coincidenta sau nu, ieri am ascultat toata ziua muzica maestrului Grigore Lese dupa ce am citit un interviu pe hotnews cu dumnealui. Da, in Romania miroase seara a tei inflorit…

    • Si eu il ascult cand ma apuca dorul.
      Doamne ce-mi placeau noptile mirosind a tei in Bucuresti. Stateam pana spre dimineata in fata Atheneului sau hoinaream pe strazi.

      • Merci!
        Fiindca imi place atat de mult cum scrii…
        Desi am atat de multe probleme de rezolvat, iar timpul imi pare din ce in ce mai scurt, tot imi fac rost cumva de 5-10 minute, zilnic, pentru a da cu ochiul in sufrageria ta virtuala cu vedere spre… lume. Iertata fie-mi indiscretia, insa nu ma pot abtine…😉

  3. lola,scrii atat de frumos,stii,cand te citesc..devin din nou mai optimista,da.stiu..totul este posibil,dar greu,tare greu de realizat.
    eu am aripile frante acum,dar o sa invat din nou sa zbor…inca am timp.
    te imbratisez cu drag,scorpio.

    • Incepe o zi, care vrei tu fara sa mai spui ca e greu. Lasa-te asa in lume fara sa crezi nimic, fara sa te gandesti daca e greu sau usor.
      Deschide chiar acum aripile si ai sa vezi ca deja s-au vindecat.
      Te imbratisez

  4. Colierul-talisman in devenire arata deja ca fiind magic, iubita mea! Oglinda, oglinjoara din celalat capat al lumii, cine-i cea mai magica din tara?

  5. iubesc mirosul de tei, iubesc felul in care scri. Imi pari si tu un fel de inger ,( apropo de ingerii din orasul tau.), de la care astept fiecare postare, cu sufletul la gura .
    Numai bine !

  6. E foarte frumos colierul fermecat🙂
    iar piatra seamana cu inelele de viata ale unui copac!

    “Din dragoste-ntrupat,
    Stejarul fermecat…
    Razele Lunii,
    I-au despletit cununa,
    Si zanele-i teasa
    Din lumina-aleasa.”

Leave a Reply

