POLARITATE

Intelesul intamplarilor, lucrurile si oamenii se releva atunci cand ne oprim adancindu-ne in a le simti. Nimic nu poate fi cunoscut din fuga, cu mintea in alta parte, nimic nu e in viitor daca nu poate fi in prezent. Amanam prea multe pentru un mai tarziu incert scapand printre degete esentialul.

Daca nu gasim bucurie in cele mai banale gesturi ea nu e nicaieri.

Am meditat asupra relatiilor. Ce vreau, ce fac, ce astept, ce las a fie, ce dau, ce merit, etc. N-am raspuns intrebarilor astora. Le-am pus si am observat firul gandurilor.

M-am oprit  sa trag concluzii bazandu-ma iar pe experienta trecutului. Incerc sa scot timpul in ecuatie.

Oricum nimic nu mai e ca inainte. Legaturile se construiesc altfel, pe alta structura, au alta calitate, alta dinamica.

Mi-am dat seama ca dragostea e cu totul altceva decat credeam.

Nu pot fi singura. Am nevoie de dublul meu, de opusul meu, de cel alaturi de care sa intregesc un dat al lumii, polaritatea. Stiu ca ea exista in mine, dar nu e suficient, trebuie sa existe si in afara mea. Sta la baza dinamicii intregului univers. Omul pe care il caut va veni pentru ca exista deja. Il voi recunoaste. Am linistita convingere ca asa stau lucrurile. Vreau o legatura sacra. Intre timp imi petrec zilele frumos. Iubind totul asa cum e, lasandu-ma iubita. Azi impreuna cu dragii mei colegi de apartament –  Cici si Vladimir ne-am aburit fetele cu ceai de musetel, ne-am facut masti cu miere si banana(doar fetele). Cat s-a uscat masca Cici mi-a citit din Adam si Eva a lui Rebreanu, iar eu inchizand ochii parca o ascultam pe mama.

Am mancat frumos, colorat, fiecare ce a avut pofta, pentru ca iubirea inseamna sa ne dam libertate in orice.

Ieri am fost pe plaja si am terminat o punga mare de cirese.

Joi am iesit cu Doris pentru un ceai, pe seara, si am sfarsit dansand o noapte intreaga in Bairro Alto.

Am revazut Forest Gump. L-am simtit mai profund. M-am imprietenit cu briza sa ma lase sa ajung la Guincho unde ascult oceanul. Scriu textul asta intr-un carnet nou.

Pe prima pagina am notat

“Avem ceea ce credem ca meritam”

14 thoughts on “POLARITATE

  1. 🙂 cineva spunea intr-un film “fiecare femeie are viata pe care a hotarat sa o traiasca” – cumva f asemanator cu ce-ai zis tu.
    am observat ca oamenilor le e greu sa accepte ca au atata putere asupra vietii lor🙂 dar si cand se intampla…

    mancarea arata delicios, ce de senzatii !😀

    • Da, avem putere, dar cu recunoasterea ei vine si o uriasa responsabilitate. Asta nu inseamna o spaima in plus. E foarte frumos sa traiesti cu rost.
      Mancarea noastra are si ingrediente ca dragoste, grija, atentie. Ai vazut cat de frumos arata o rosie in sectiune transversala?

  2. “Avem ceea ce credem ca meritam”. Nu m-am gandit la asta, pana acum. Dar asa este! Imi dau seama ca m-am autoeducat sa gandesc`pozitiv, sa vad ceea ce imi doresc sa obtin…
    Lola, voi avea doi baietei. Ii adopt, sunt frati, si sunt ai mei. Viata e buna cu mine.
    Multumesc.

  3. Costina, ce frumos! Sa va bucurati de fiecare clipa impreuna.

    `Intamplator` citesc zilele astea despre puterea gandului si responsabilitatea fiecarei clipe. Doamne, ce de resurse avem in noi… `Dar acum`, zise el cu glas sfarsit/ `Dar acum, s-a ispravit!`, la fel simt si eu, ca ceva s-a ispravit ca sa faca loc Iubirii, Pacii, Seninatatii, Implinirii, in fiecare zi si clipa, sub soare.

  4. ‘Avem ceea ce credem ca meritam’ – maplimbam pe coasta marii nordului alaltaieri siam avut o revelatie atat de asemanatoare: ‘suntem exact acolo unde meritam sa fim’ – chiar aveam de gand sa scriu despre asta.ai fost la mine in gand sambata – poate de-asta- chiar,o sa verific data si ora la care ai postat- nu m-ar mira sa fie aceeasi ora la care am avut acest gand🙂

    • ai scris tot sambata! judecand dupa ora la care e publicat, as putea sa cred ca de fapt ai scris totul in caietul tau de consemnari putin mai devreme in aceeasi zi – eventual pe la 2? (suntem pe acelasi meridian) te imbratisez. PS: verifica-ti posta🙂

  5. O incantare, ca de obicei, sa-ti citesc scrierile. Sa descopar, intr-o alta ecuatie, alte sentimentele, trairi, alte prezenturi, impliniri, pasiuni de-o zi…
    Imi place cum prinzi din urma clipa, suspendand-o intr-un spatiu atemporal, pentru ca mai apoi s-o expui in vitrina sufletului…

    Costina, superb gestul. Felicitari! Sa va bucurati impreuna de viata.

Leave a Reply

