DE LA CUSCA LA TEMPLU

Mai nou ies sa alerg. M-am obisnuit sa merg aproape zilnic pe jos sau cu bicicleta, o noapte pe weekend e pentru dans,  fac yoga cand ma apuca, dar nu-mi place sa ma chinui in ideea de a ramane in forma. De exemplu nu m-am omorat niciodata dupa alergat . Totusi, trecand pe langa oameni care alergau simteam la unii dintre ei liniste, o lipsa de efort care m-a pus pe ganduri. Ia sa vad cum e, mi-am zis si am inceput chiar in clipa aia sa intetesc mersul transformandu-l in fuga. Am fost atenta la mine, descoperind ca nu e asa enervant cum credeam. Cativa kilometri nu m-am oprit. A fost bine sa-mi simt corpul, sa-i imprim un ritm alert.

Asta seara, am alergat pe ploaie pana la Estoril. Pe faleza aproape nimeni. Doar eu si oceanul. Apa, peste tot apa, in interiorul si in afara mea. Am ajuns acasa cu adidasii mustind, uda pana la piele, dar tare limpede la cap.

Maria mi-a trimis o fotografie gasita pe net. In planul doi, eu cu Dan nestiind ca suntem prinsi in amintirea cuiva. Poza e, cred, de prin 2005.

Corpul exprima foarte fidel starea de spirit. In urma cu 5 ani caram  sacul meu inchipuit de frici si suferinte, eram mereu franta de oboseala si nu dadeam doi bani pe mine. Acum cand mi-e somn ma duc sa ma culc, ma ingadui cu toate cele pentru care inainte ma judecam. Imi ascult corpul si il respect. Nu mai e cusca, e templu.

Iubirea se invata. Un cantec zice…nu exista iubire, exista gesturi de iubire. Da, exista doar gesturi de iubire ca teoria nu foloseste la nimic. Primul gest iubitor pe care l-am facut a fost sa-mi arunc intr-o zi toate tricourile de casa patate, pantalonii de trening largi si decolorati, toata lenjeria ponosita.

Am ales sa celebrez viata, sa-l port cu cinste pe dumnezeu, pentru ca el e in mine la fel cum e in tot, am ales sa ma pretuiesc intelegand ca daca nu reusesc asta cu mine n-am sa pot iubi pe nimeni altcineva.

16 thoughts on “DE LA CUSCA LA TEMPLU

  1. Draga Lola, cât timp ai de gând să petreci în Bahamas ?
    Te întreb pentru că eu ajung în Lisabona, la părinţii mei, pe la mijlocul lui iulie şi tare mi-aş dori să te întâlnesc. (stau cam o lună de zile)

    Plus că-mi doresc şi mărgele minunate care ştiu că mi se vor potrivi. Ce zici ?

    • Si eu te iubesc femeie minunata. Chiar azi am fost in vizita la tine. Mi-ar placea sa ne intalnim in Romania, vin in iulie pentru 10 zile. Asta seara vorbeam cu Cici despre voi gandindu-ma la cele trei luni pe care urmeaza sa le petreceti in tara.

  2. Ai dreptate. Si corpul nostru e tot ce gandim. Dar ca si tie, mi-a luat si mie timp sa vad asta. Si mai mult de-atat. Proiectam fricile noastre si asupra celor din jur, nu mai zic de copiii nostri. Bine ca acum stim.
    Vin si eu in vizita, la fiecare din voi doua, ca prea imi intregiti zilele, primiti cu Iubirea?🙂

  3. Imi place!
    Zi de zi traiesti tot mai frumos, o sa incerc sa ma inspir si eu…🙂 Multumesc…

  4. …in fiecare zi invat ceva de la tine…intr-o zi am sa-ti spun o poveste, tie, “om frumos”…

  5. Sa-ti relaxezi mintea si sa lasi sufletul sa aleaga pentru tine este cel mai frumos lucru. Si asta se intampla cand suntem conectati la corpul nostru, el fiind casa sufletului nostru. Doar asa putem fi ghidati de fiinta noastra interioara. Pacat ca in lumea de azi (scuze, daca generalizez, nu asta e intentia) alegem sa ne modelam corpurile, artificial uneori, in loc sa ne bucuram de el si sa-l ascultam. E mult mai intelept decat credem noi.
    Iti recomand 5Rhythms. Nu stiu daca exista in Portugalia profesori acreditati. Daca nu, uite unul in Spania.

  6. exercitiu fizic e pentru suflet pentru ca si corpul e pentru suflet.🙂
    ma gandesc la bunicul meu care are 83 de ani si care merge la tara constant si lucreaza pamantul. ii face atat de bine ! pe langa ca are o conditie fizica mult mai buna decat mine, are licariri de fericire in ochi de cate ori face asta.🙂 s-ar putea numi ca-i fericit…:) asa, ca Moromete

Leave a Reply

