DIMINEATA

Life’s a box of chocolates. You never know what you’re gonna get…cum bine zicea mama lu’ Forest Gump.

Sunt la Paris dupa o noapte lunga cu masina. Arat de parca vin din razboi. Am nasul si fruntea vinete, picioarele zgariate, imi lacrimeaza un ochi, nu aud cu o ureche, dar sunt fericita pentru experienta asta ale carei bucurii sunt  mai mari decat inconvenientele. E devreme, 7 dimineata.Deschid geamul. Ploua. Miroase a asfalt ud, a oras. Imi place sa stau un pic doarcu mine. Pun de ceai. Iar e lumea rotunda si catifelata.

Vorbesc cu Cici pe net si imi da o veste, adica VESTEA. Plang de bucurie. Asta e alta poveste de spus. Am adunat un sac intreg de intamplari si abia astept sa ma intorc in Cascaisul meu drag sa le depan. Sa fie noapte, liniste si lumanari, sa ma fac Seherezada.

Din hol se aude fosnet de pungi. Miroase a paine proaspata. Francezii stiu sa faca ceva chic si din mersul la piata. Masa din bucatarie arata minunat  cu multimea de delicatese din a caror intamplatoare alaturare iese o forma de arta. Ma duc sa pregatesc micul dejun.

10 thoughts on “DIMINEATA

  1. Lola,
    Viata ne arata ca este foarte important cum ne raportam la lucrurile care ni se intampla. Si se pare ca tu ai imbratisat frumos lucrurile neplacute care ti-au aparut in viata, le-ai transformat si acum vin la tine lucruri imbracate in pace, in bucurie, in iubire pentru lucrurile simple si viata insasi. Nu cred in rasplata sau inlocuitori pentru tristetile din trecut, dar cred ca atunci cand ai ochii si inima deschise viata iti aduce in cale intamplari si oameni frumosi, precum tie acum. Ma bucur pentru tine si iti doresc bucurie si pace🙂

    • Raluca
      Asa simt si eu, ca se intampla lucruri bune de cand am decis sa merg cu viata in acelasi sens. Tristetile si suferinta au avut rolul lor, au fost necesare ca sa pot vedea mai bine.
      Bucurie si pace sa fie pentru toti

  2. Ador Franta! O cunosc doar de catava vreme, am vizitat-o, tanjesc dupa o noua intalnire cu ea…ce fain ca ai fost pe acolo!Blogul tau e ca o carte, l-am rasfoit, citit- superb, cred ca ti se zice des, scuze…sunt foarte incantata si ma gandesc la ce margele sa comand, ce poveste sa-ti trimit din atatea cate am trait si adunat…
    Te salut cu mult drag, om frumos…:-)

  3. hi, hi, Geanina te-a mentionat in timp de comenta la Eurovision:) Lumea e rotunda, catifelata si mica, mica, de-ti incape in buzunar!

  4. Ai uitat sa specifici un detaliu important-unde si cum te-ai cazat atat de repede.Planuiesc si eu de mult un sejur la Paris si ma intereseaza.
    Incolo numai de bine.

  5. De Rusalii m-am intalnit intamplator cu Geanina, am scimbat cateva vorbe, ne-am amintit de tine, s-a bucurat de calatoria ta in Franta.
    Mi-e dor de pozele si scierile tale despre locurile minunate pe care le-ai cutreierat.
    Te imbratisez cu drag!

Leave a Reply

