HEEEIII

Am gasit internet in sfarsit. Mi-a lipsit, de fapt mi-ati lipsit.Va multumesc pentru mesaje. A fost asa frumos si cald sa le gasasc.

Tastatura e frantuzeasca, toate butoanele sunt asezate  altfel in plus tocmai am avut un accident specific blondelor. Am intrat cu capul intr-o usa de sticla,  atat de bine curatata  incat nu mi-am dat seama ca e inchisa. Oamenii astia au menajera nemtoaica.  Aproape mi-am sfaramat nasul, am un cucui urias in mijlocul fruntii, ca sa nu mai spun de dureri.

Am parasit astazi St. Tropez-ul. O sa va povestesc de-acolo  cand ma asez un pic undeva. Asta seara innoptez la Cannes in cea mai frumoasa casa la care am avut acces vreodata. Ii fac maine poze sa intelegeti de ce m-am accidentat. Tot maine ma intorc la Paris. Voi avea cateva zile sa-l regasesc. Vineri l-am vazut doar pentru 2-3 ore si abia mi-a starnit pofta sa-l cutrerier.

Va imbratisez cu tot dragul.

12 thoughts on “HEEEIII

  1. Te îmbrăţişez cu raze de soare în priviri. Au ajuns rotunjoarele, deloc întâmplător azi. Nanana.

  2. Fericito. Bucura-te si traieste din plin ceea ce ti se da…ca vorba aia se face incarcarea bateriilor pe termen lung.
    Te invidiez, dar ma si bucur pt tine in acelasi timp.
    Sa ai o vreme faina si chef mult de colindat. Fa poze cat mai multe.
    Saluta Parisul din partea mea.
    MI-e dor sa-l revad.
    te pup dulce

  3. Draga Lola, cum ramane cu francezul acela cu care urma sa te intalnesti la un concert?🙂

  4. si noi te pupam cu drag. sa stii ca si eu am avut de doua ori accidente similare :-)) cu geamuri prea lustruite/stiu ca e o senzatie teribila, dar in the end e amuzant daca nu se intampla nimic prea grav. la mine s/a auzit o bubuitura zdravana/intrasem cu mare pofta intr/o usa de sticla. hi hi pup have fun.

  5. Buna Lola,
    din zecile de bloguri pe care le strabat de ceva vreme, trebuie sa recunosc ca niciun “autor” nu m-a impresionat asa de mult cum o faci tu. Superba mea sotie incepuse sa te citesca acum ceva vreme, drept pt care am aruncat si eu o privire… si nu-mi pare rau.. daca stau sa ma gandesc, acum cateva luni, seara, in urma a ceea ce am citit pe blogul tau (si in urma ierbii fumate :)) ) m-am (re)hotarat sa ma (re)apuc si eu de scris… si pt asta iti multumesc🙂

  6. M-am bucurat mult pentru calatoria ta si te-am insotit cu gandul pe tot traseul. Am petrecut o singura zi pe Coasta de Azur intr-un galop nebun, am facut o baie la Cannes, iar la Monte Carlo am ramas muta in fata frumusetilor si bogatiei. Mult timp am trait cu sentimentul ca a fost un vis!
    Pozele au ramas amintirea vie a acelei excursii extraordinare prin Europa.

  7. Intr-adevar a fost altfel , fara tine, aici. Cu alte cuvinte, mi-a fost dor, tare.🙂
    Te imbratisez la randu-mi, draga mea🙂

Leave a Reply

