VANT DIN PUPA

Viata bate filmul. Si daca zic film, acum  ma duce mintea la unul cu Louis de Funes – Jandarmii din Saint-Tropez.

De ce tocmai asta o sa vedeti imediat.

Ziceam ca viata bate filmul pentru ca stie sa construiasca scenarii si sa ne puna in situatii pe care putini scenaristi le imagineaza.

De doua zile am un sentiment de ireal. Inainte sa apara ma luase serenitatea.

Stateam eu si lucram. Nimic nu parea sa se mai intample. Adica zilnic se intampla mici chestii, dar parca se lasase linistea.

In linistea asta primesc un SMS. Te invit saptamana viitoare la St. Tropez pentru…si urma o enumerare de activitati palpitante cum iesitul cu barca pe mare, scufundari, etc, etc.

Haoleu!

Nu scriu cu lux de amanunte ce traiesc pentru ca nu m-ar crede nimeni. Si asa, oameni care ma cunosc de mult cred ca realitatea mea e una inventata. Ce rost are sa ramana cineva doar cu indoielile? Constat doar ca lumea e magica in adevaratul sens al cuvantului, ca noi suntem creatori impreuna cu…si aici fiecare numeste cum crede forta aceea. (eu cu Cici i-am zis Marele shaormar), ca exista legi incredibil de simple pe care daca le aplicam se intampla viata in toata plenitudinea ei.

Revin la SMS.

Am ajutat odata pe cineva. Am fost acolo cand i-a trebuit. Nimic mai mult.

De fapt ajutorul a functionat reciproc. Prin prisma experientei respective s-au clarificat lucruri pe care le aveam nelamurite cu mine. Asta mi s-a parut deja un dar imens, insa acum am primit, in plus, un bilet de avion si o saptamana de vacanta pe mare. Visul meu, care razbate si in ce scriu aici uneori. Nostalgie de corabier lasat la vatra. Poate am fost navigator in alta viata.

La dimineata la 11 am avion spre Paris. Tot ce tine de partea practica s-a aranjat simplu. Cristina se intoarce aici asa ca va avea cine sa aiba grija de Vladimir si Tam Tam. Mi-am facut bagajul ca in transa. Inca mi se pare ireal. M-am trezit razand singura pentru ca ma simt ca intr-un film. Cum spuneam la inceput – Jandarmii din Saint-Tropez. Imi imaginez ca intru in lumea aia care mi-a incantat duminicile copilariei

Daca gasesc internet promit sa postez, daca nu, voi tine jurnal de bord, voi face multe poze si pun pe blog cand se poate.

Va imbratisez cu tot dragul.

15 thoughts on “VANT DIN PUPA

  1. ma gandesc la tine! sa te distrezi frumos, sa te bronzezi la fel, cosita aurie sa fie mangaiata de vantul din barca!🙂

  2. Cat de mult ma bucur pentru tine…Mai Lola mai, viata ta pentru mine e ca un pahar cu speranta din care imi satur setea de cate ori am nevoie. Te imbratisez si sa ai o vacanta asa cum visezi tu. Cu muult drag, D

  3. Viata bate filmul… Da’ de ce sa-l bata? Mai bine sa mearga mana-n mana cu el🙂. Hai distractie maxima, si sa ne spui cum a fost.

  4. Super!!!!!!!!! Simte aventura cu tot sufletul…si sa ne povestesti si noua cum a fost…
    Distractie placuta!

  5. Buna- dintr-o noapte cu luna plina elvetiana- am citit si vazut cu placere mare mare blogul tau. Fain! Poate e si luna asta de ajutor (ca altfel sunt inca nu destul de imprietenita cu ideea de a intra in viata si blogul unui om, inca mi se pare o mica vrajitorie cu care trebuie sa ai mare grija🙂. insa doresc sa-ti spun ca lumea asta e minunata si fiindca exista suflete ca tine. Te trec la lista mea de citit si inspirat…Si vant prielnic in pupa…!!!

Leave a Reply

