FOOL’S GOLD

Pentru Anca, o fata curajoasa care a decis sa plece la drum am facut margelele astea. Au un nume care poate parea ciudat. Se numesc “Fool’s gold”. M-am gandit mult ce sa-i urez, care sa fie impulsul cuprins in rotocoalele de lut.

Concluzia a fost ca uneori e mai simplu sa gasesti ceea ce cauti cand stii de ce sa te feresti.

Draga mea Anca, fugi de aurul nou, sclipicios, zornaitor care ia ochii si naste lacomie. Umbla dupa cel adevarat, cotrobaie in adancuri, pe fundul apelor, in infinitul cerului, sub pietre, dar mai ales in inima ta.

Asa cum mi-a amintit Mara azi, drumul cel mai lung pe care-l avem de facut in viata e cel de la minte la inima. Indiferent de destinatia ta pe glob eu ti-am facut margele pentru calatoria cea mai lunga si sper sa te ajute.

10 thoughts on “FOOL’S GOLD

  1. sunt frumoase ! parca au si niste limbi de foc in ele…. prind bine la drum !

    cand scriai ca ai primit cartea cu picturile lui Stefan Caltia, nu te-ai gandit, dar tu mi-ai trimis mie margelele la fel cum ai primit si tu, dupa mult timp, cartea🙂 acum stii un pic ce bucurie mi-ai facut🙂
    iti multumesc iar.
    vin pe site-ul tau cu atata liniste…

  2. ei, atunci se aranjeaza intr-o ordine mai clara🙂 si tot nu stiu de ce imi vine sa-ti multumesc acum. deci multumesc frumos🙂

    cuvantul asa ciudat ar trebuie redefinit prin “potential clar “

  3. chiar sunt dragute. dar urarea ta e si mai draguta, gandurile tale bune iti vor insoti prietena in drumul ei si-i vor purta de grija. asta e marele ei castig.
    numai bine.

Leave a Reply

