INVERS

Poate totul e altfel decat credem. Poate inauntrul e in afara, ca o haina intoarsa pe dos, si josul inversat cu susul.

Daca intr-o dimineata, trezindu-ne, am putea pasi pe cer ?

Atatea lucruri mi se releva diferit in ultima vreme incat nu m-ar mira rasturnarea de planuri.

Fara sa ma mai intreb incotro, cat timp, de ce, merg intr-un gol consistent prin a carui transparenta nu cad si in jur e lumina.

Traiesc cu adevarul inimii mele respecatnd legile atat de simple ale vietii. Oamenii imi zambesc pe strada si le zambesc inapoi

Cred ca toata agitatia ultimei perioade a fost o cernere. S-a scuturat sita.Toate cazurile particulare, naucitoare prin diversitatea lor, au cazut ramanand clare principiile.

Acum e mai simplu.

Cu fiecare vorba, gand, gest incerc sa raman in acord cu ele. Ma pierd tot timpul, dar conteaza de cate ori imi amintesc sa ma intorc.

6 thoughts on “INVERS

  1. invers cum ar fi de exemplu sa ma trezesc si sa vad oceanul pe geamul de la baie🙂
    super !!
    ti-am promis niste poze cu ce am mai pictat… n-am uitat.

  2. …imi simt talpile care pasesc pe nori….sunt pufosi, te afunzi usor…va veni in curand si timpul in care vom putea mangaia cerul cu varfurile degetelor de la picioare…cu drag

  3. Nelamurirea mea era de ce ma pierd tot timpul si nu pot, odata impacata, sa raman asa. Iar ultima ta propozitie m-a facut sa imi dau seama ca e ok, atata timp cat ma regasesc tot mai des si pentru perioade tot mai lungi🙂. Sa ai o zi splendida!

Leave a Reply

