ATELIERUL DE DEMONTAT ILUZII

Pe langa cel de creatie, fabrica mea are un ATELIER DE DEMONTAT ILUZII. Azi mi-am dat seama ca asta e blogul si de-acum il voi numi asa.

Daca pentru margele ma curat cu perseverenta unui chirurg inainte de operatie, aici sunt dispusa sa ma murdaresc pana la coate incercand sa dezasamblez angrenajele blocate ale unui mecanism invechit.

Din apa si pamant creez impreuna cu viata materializand vise. Prin cuvinte, si tot impreuna cu viata, dizolv cat pot din cosmarul in care m-am zbatut atata timp considerand ca e normal. Transform vorbele in pietre si le arunc facand tandari toate oglinzile intre care stau. Asa e mai simplu sa gasesc usa decat sa ma apuc sa intreb politicos pe unde e iesirea. Nimeni n-o sa se descurce sa-mi spuna, si nu din rea intentie ci pentru ca pur si simplu toti avem aceeasi problema de orientare.

Vreau sa traiesc in adevar. Sunt dispusa sa fac ce trebuie fara sa-mi fie teama de judecati.

Inainte nu pricepeam. Mi se parea ceva imposibil. Imi era frica si de umbra mea. Adevarul luase forma unui os aruncat intre noi ca sa ne invrajbeasca si mai tare.

In ce adevar pot eu sa traiesc?

Intre timp am aflat. Pot trai doar in adevarul din inima mea.

5 thoughts on “ATELIERUL DE DEMONTAT ILUZII

  1. sunt vorbe cu multa inspiratie…

    “traiesc in adevarul din inima mea”. foarte frumos spus. si atat de adevarat.

Leave a Reply

