CICI´S HEART

 

Cici e simpatica foc. Ne-am intalnit la Lisabona cand a fost in vacanta cu sotul ei. Are mereu vorbe bune insotite de un zambet frumos. Mai are catel si  pisici despre care povesteste cu drag. Nu puteam sa desenez altceva pe margelele ei decat inimi, multe inimi…pentru ca e toata numai iubire.

Am fost plecati si pe drumuri stam cam prost cu timpul insa si cu internetul.Astazi am ajuns si am gasit pachetelul in cos(cand plecam , proprietarul, care este un superdragut, vine pe la pisicutele noastre si ne ia si  corespondenta din cutie si o pune pe hol intr-un cosulet).Trebuie sa recunosc…primul lucru pe care l-am facut a fost sa deschid plicul si (am ramas fara cuvinte).Apa si cer impreuna alaturi de multa dragoste…“apai mai fata mai,tu pui bag seama ceva descantece de dragoste in bilute ca numa bine simt cand le privesc“(asa vorbeau bunicii mei din Baia Mare si tonul lor era mereu molcom si cald). Le-am tinut ceva timp in fata mea (ca intr-un ritual de incarcare cu energie pozitiva) si Mimilina(pisica de birou-ea e tot timpul prezenta si doarme cu mare drag pe fax )s-a lungit dragastos, a pus capul pe ele si s-a culcat.Sper ca nu are pretentia sa le purtam alternativ,o data ea, o data eu…

10 thoughts on “CICI´S HEART

  1. Draga Lola,multumesc mult pentru bilutele fermecate. Mimilina a ramas si ea fascinata si le da pup de cate ori ia contact cu ele…
    cu mult drag si multi pupicei
    cecilia

  2. uaaa, ma fascineaza sferele albastre🙂 imi amintesc cum stateam odata la biblioteca, rasfoiam o carte si exact cand soarele a devenit mai molcom am descoperit brusc un pasaj despre perfectiunea sferelor albastre.

    Buna Cici, pari simpatica. si Mimilina la fel.

  3. hei, minunate….parca’s anume facute sa fie purtate o zi de Cici, o zi de Mimilina…..zambesc, nu-i frumos! Viata alaturi de margele….e minunata!

  4. Lola , a fost ziua ta si ai tinut secret…? hmmmmmmmmm…ai vrut sa sarbatoresti doar tu , fara noi?
    La multi ani,minunata Lola! Sa ai sanatate si prosperitate , sa fii iubita si bucuroasa…ce e negativ sa nu apara in calea ta…
    pupicei multi

    • N-am tinut secret, dar am fost in pana de net si intr-o invalmaseala de intamplari, dar mai sunt 364 de zile la fel de bune de sarbatorit. Happy unbirthday to all of us!

Leave a Reply

