DE PRIMAVARA

Ma uitam cata abundenta e in natura, cata frumusete revarsata pur si simplu. Nelinistea din aer imi da fluturi in stomac. Parca totul vibreaza pe o frecventa mai inalta. Ceva viu trece prin mine, ca seva prin copaci.

Zilele astea am privit si-am picatat multe flori. Pe la pranz cand toata lumea e la treburi sau la masa, fug in parcul de peste drum. E fascinant ce poate crea natura. Ansamblul pare spectaculos prin abundenta, dar detaliile sunt cele care imi taie respiratia. Privesc cate o floare minute in sir pana am senzatia ca dispare totul in jur ramanand doar eu si incredibila, fragila, efemera structura.

Imi amintesc cum jupuiam in copilarie, primavara, crengi tinere de salcie si imi plimbam palma pe lemnul dezvelit de coaja. Era lucios, umed, insufletit. Ma emotiona atingerea aia purtand in ea un adevar pe care nu stiam sa-l formulez, dar il intuiam foarte bine.

Sofisticatul formei e dat prin repetarea unor elemente simple.

Cum sa n-am incredere in inteligenta, sau forta, sau ce-o fi, care creaza asa?

Ma intorc acasa si lucrez cu recunostinta ca am capatat darul asta.

Poate nu intamplator ultimele margele pe care le-am facut au fost cu flori si ingeri.

Cea care si le-a dorit a justificat alaturarea spunandu-mi:

INGERII – as vrea sa-i ascundem undeva printre flori, 2 pentru fiecare dintre noi
(celelalte doua). Asa ne stim noi, de ingeri pazitori una pentru cealalta.

Tot cu ingeri e si margica Sarei . O va primi in ziua botezului. Eu am facut-o, dar ingerii sunt cei care au suflat peste ea sa-i poarte noroc.

7 thoughts on “DE PRIMAVARA

  1. Wow, din nou niste margele minunate! Parca si simt parfumul proaspat de liliac si de frezii… Sincer, m-ai inspirat si pe mine de ceva vreme sa incep, sa experimentez modelare in lut🙂.. Iar blogul Denisucai, gasita printre raspunsuri la blog-entry-uri de-ale tale (http://denisuca.com/) are chiar un tutorial pentru modelat bilute de lut…

  2. Draga Lola,

    iti admir in liniste creatiile de ceva vreme, dar de data asta trebuie sa ies din anonimat si sa iti spun ca faci niste margele minunate!!! Mi-ar placea tare mult sa am si eu un sirag cu flori de liliac – poti transmite comenzi si in Romania?

    multumesc frumos & continua ceea ce faci, c’est magnifique!

    Paste fericit! :***

Leave a Reply

