RASPUNS

Raspunsul Alunitei, cea pentru care am facut margelele Ethno chic, m-a bucurat intr-un fel anume. A fost inca o confirmare ca lucrurile se misca foarte frumos la nivelul lor imperceptibil.

Voia Old candies. Nu mi-a spus multe despre ea, dar din scris am simtit ca nu-i sunt cele potrivite. Cand am vazut-o intr-o fotografie am fost sigura ca nu sunt ce trebuie. Certitudinea asta n-avea o baza, practic, dar asa am simtit. La momentul respectiv nu stiam cum ar fi trebuit sa arate margelele ei. Cand am pregatit bilele pentru vopsit ma bantuia rosul si un dor de locuri unde n-am fost niciodata. Era o stare…

Le-am lucrat cu convingerea ca fac ce trebuie .

Dupa ce le-a vazut Alunita imi scrie…

M-ai lovit in plex!!!! Sunt superbe! De unde ai stiut ca mai nou imi place rosul??? Acum cateva zile mi-am cumparat primul ruj rosu din viata mea. Cred ca ti-am transmis telepatic pt. ca la un moment dat regretam ca nu ti le-am cerut pe cele cu tomatele! Dar asa sunt perfecte pt mine. Imi place mult si motivul de pe ele. Ca sa vezi ca ai puterea de a capta ganduri din eter,  iti trimit niste fotografii dragi mie.  Le astept cu multa bucurie!

Nu e foarte frumos cum ne intelegem in gand?

12 thoughts on “RASPUNS

  1. Draga Lola, cum ar trebui sa fie persoana careia ii sunt potrivite margelele Old Candies? Sunt foarte curioasa! (De fapt, as vrea sa stiu daca mie mi s-ar potrivi!)

Leave a Reply

