ETHNO CHIC

Intotdeauna mi-au placut lucrurile venite de departe si de demult, purtand cu ele simbolurile unor comunitati, intelepciunea si linistea transmise din generatie in generatie, energia celor care le-au lucrat.

Ma fascineaza arta traditionala, felul in care oamenii obisnuiti isi exerseaza creativitatea fara orgoliu, ca pe ceva natural, pentru ca este ceva natural. Fiecare dintre noi e un creator, dar multi nu stiu.

Margelele astea sunt un tribut anonimilor din orice colt de lume care isi petrec vremea frumos.

Le-am facut cu gandul la divane turcesti, narghilele si ceai dulce de menta baut la umbra dupa amiaza, cand afara soarele arde prea tare.

Ma inchipuiam lenevind undeva in orient, oriunde, cuprinsa de somn in larma vesela de bazar, sau in linistea de la marginea desertului.

Doamne ce chef de duca am si ce dor de Panait Istrati!

31 thoughts on “ETHNO CHIC

  1. Super!
    Am citit si eu in ianuarie si februarie Panait Istrati, e incredibil!
    Cine nu a citit trebuie sa isi propuna sa il citeasca.
    Noi restu….zicem: il voi reciti! Chira Chiralina, Ciulinii Baraganului, Codin……o lume aparte!

  2. Draga mea, maine dimineata plec din Romania si duminica ajung la Lisabona, unde nu stau, din pacate decat o zi. Daca ai nevoie de ceva de la Bucuresti, da-mi un semn pe mail.

  3. Nu cred ca-ti imaginezi cat de asteptate sunt gandurile tale… intr-un Bucuresti gri, plin de vedete de iarmaroc si ponosit sentimental. Sorbim si noi din cana ta cate o gura de apa vie.

  4. Margelele tale rosii sunt superbe!
    Imi trec prin minte o gramada de chestii!

    Pentru mine astazi, rosu inseamna Marcu (puiul meu cel mic…rosu este culoarea lui preferata….iar Luca, cel mare, inseamna albastru).

    Uneori, vad imaginea vanzatorilor de apa potabila din Maroc …. niste personaje ce vin din alte timpuri, cu niste costume minunate si foarte rosii! Si desertul acela …rosu ruginiu!

  5. felicitari. margelele sunt superbe…si daca n-ai parca iti revine cheful de viata. emana atata viata si energie. tine-o tot asa.

  6. Oh Doamne,uitasem de frumosul tau blog si uite ca il regasasc.
    Margelele sunt superbe.Admir mult oamenii care pot realiza ceea ce eu nu pot.
    Iar Panait Istrati e unul din prozatorii mei romani preferati .Pacat ca nu-l citeste lumea.Descrie o lume aparte din care am prins si eu niste ramasite.

  7. Pingback: RASPUNS « lola dream factory

Leave a Reply

