SOMWHERE OVER THE RAINBOW

Azi eu nu zic nimic, las versurile si muzica si curcubeul sa spuna tot…

Somewhere over the rainbow
Way up high,
There’s a land that I heard of
Once in a lullaby.

Somewhere over the rainbow
Skies are blue,
And the dreams that you dare to dream
Really do come true.

Someday I’ll wish upon a star
And wake up where the clouds are far
Behind me.
Where troubles melt like lemon drops
Away above the chimney tops
That’s where you’ll find me.

Somewhere over the rainbow
Bluebirds fly.
Birds fly over the rainbow.
Why then, oh why can’t I?

If happy little bluebirds fly
Beyond the rainbow
Why, oh why can’t I?

20 thoughts on “SOMWHERE OVER THE RAINBOW

  1. I’m happy, happy, happy! Mi-ai amintit de un concert al Barbarei Streisand….care a avut-o profesoara de canto pe Judy Garland…frumos cantec, si pentru toate varstele! Sa ai parte de un timp frumos….

  2. Sunt cele mai minunate margele curcubeu! Iti dau instantaneu o stare de exuberanta. Mi-ai adus primavara mai repede in suflet. Te pup.

  3. Lola, draga mea Lola, iti scriu cu ochii in lacrimi🙂 Lacrimi de emotie, de fericire, de orice dar de bine.
    Sunt minunate si iti multumesc din tot sufletul!
    Si am aflat ca:

    If happy little bluebirds fly
    Beyond the rainbow
    Then so can I

    LOVE, Cristina

  4. Lola draga, deci nu pot sa iti spun cat de mult si cum imi plac margelutele astea:) De poveste, mai! Esti absolut grozava…ca intotdeauna. Trimit imbratisari multe, multe.

  5. Salutare
    Imi permit sa postez o alta versiune a minunatei melodii, sper sa nu deranjez cumva, cumva pe mine ma “atinge ceva mai mult” daca pot spune asta…

  6. hello !!
    cum pot sa am *un curcubeu* prins in lumea rostogol a minunatelor tale margele??? plsss ???
    felicitari pentru tot ce faci , Lola . Esti o bucurie ! THX
    affectionate , J

  7. Demult ma uit la lucrurile frumoase pe care le faci si demult iti citesc blogul, dar nu ti-am scris niciodata pana acum. Astazi insa am simtit nevoia sa iti spun ca ai dreptate, mai ales cand am vazut pe blogul tau versurile cantecului meu preferat. Iar curcubeul, pe langa ca ne aduce mai aproape de vise, este un semn al dragostei. Legenda chineza a curcubeului spune ca zeii cerurilor au fost impresionati de puterea iubirii unei zane pentru un muritor si au construit curcubeul, pentru ca ea, care locuia in ceruri, sa poata ajunge pe pamant la iubitul ei si cei 2 copii ai lor ramasi acolo.
    Cred ca sa visezi este un act de curaj, dar mai cred ca visele ne arata sufletul, ca ne dau speranta si tot visele ne dau forta. Si atunci cand nu le tradam, descoperim intr-o zi ca realitatea noastra sunt de fapt visele noastre traite aievea.
    Iti doresc numai bine lola si multa inspiratie🙂

Leave a Reply

