BRICOLEZ DECI …

N-am nici un sertar in casa, in schimb am o gramada de maruntisuri care trebuie sa stea undeva adunate si nu prea la vedere. Solutia ar fi fost niste cutii dragute, bune de umplut cu tot felul, pe care sa le tin in raftul ramas disponibil si la o adica sa le car pe unde ma va duce viata. Dupa o sumara, dar elocventa cercetare de piata mi-am dat seama ca achizitia nu merita banii. Cutiile, pana si la chinezi, costa nesimtit de mult. What to do? What to do?

Imi tin pantofii in cutii pentru ca sunt nebuna cu ingrijitul lor, iar cutile le-am bagat sub pat gandindu-ma ce enervant va fi sa le tot scot ca sa sterg praful, dar neavand alta solutie. Am gasit la supermarket cutii de plastic pe roti care incap perfect sub pat. Comparativ cu suratele lor de carton au fost aproape degeaba. Iau patru, depozitez pantofii in ele si am, brusc, la dispozitie suficient spatiu pentru maruntisuri.

Ca sa le scot din banal am sacrificat o revista cu benzi desenate, un catalog de cosmetice si cateva pagini dintr-o carte veche folosind ziua mea de odihna sa bricolez cutiile ramase de la pantofi.

Recunosc, m-as fi jucat mai mult, imi veneau o gramada de idei, dar am ales sa fiu practica si sa termin repede ca alte lucruri tipau dupa mine.

Au fost vremuri cand voiam lucruri impecabile, perfecte, asortate. Aveam obsesia noului, dar imediat ce obiectele dorite deveneau ale mele nu mai insemnau nimic. Acum nu mai vreau povara lor, tot ce cumpar stiu ca inseamna kilograme in plus de carat dupa mine.

Improvizatia mi se pare mai amuzanta. Pot crea din nimic, pot petrece timp bun cu niste cutii de pantofi si doua reviste vechi. Daca o sa am vreodata un loc pe care sa-l amenajez mi-am promis ca il voi decora numai cu obiecte reconditionate de mine.

Aseara, decupand si lipind am fost bucuroasa. Acum, cand ma uit la frumusetea de raft sunt iar asa.

Zicea cineva ca cele mai bune lucruri, in viata, sunt gratis…

6 thoughts on “BRICOLEZ DECI …

  1. Si chiar asa si e: cele mai bune lucruri in viata vin gratis! Si iti umplu sufletul si iti dau energie pozitiva, te incarca sa mergi inainte. Ma bucur ca noul apartamente capata culoarea Lolei, nici ca se putea altfel. Imbratisari.

  2. Lucrurile facute de mana ta, care-ti stau aproape, pe care le vezi in fiecare zi…sunt gratis si au o poveste aparte, sunt niste obiecte insufletite…despre ele ai amintiri din momentul devenirii lor, le privesti si vezi dincolo de aspect, secundele de transformare din cutii banale de pantofi in pastratoare de comori, de franturi de poveste, de senzatii, de amintiri….am si eu niste cutii albastre ca cerul si presarate cu flori ale soarelui …. le-am bricolat intr-o primavara, de paste!

Leave a Reply

