DANSAND CU VIATA

Duminica m-am trezit cu febra, tusind rau. Ma durea fiecare fibra de muschi si nu puteam sa respir. Toate astea peste oboseala unei nopti in Bairro Alto, dar am ales sa nu ma vaicaresc mai mult de doua randuri. Uneori e asa, si folosesc priejurile astea sa exersez puterea de a nu-mi lua in seama conditia fizica proasta. Chiar voi scrie despre ce  am simtit dincolo de indispozitia trecatoare.

Sambata deja dadeam semnele unei raceli serioase, insa m-am gandit ca noaptea de dans va fi terapie curata.

Adevarul e ca imi place atat de mult intre oameni, ca e atat de bine sa ma las purtata  de muzica, printre ei sau cu ei incat acolo n-am avut nici un simptom de raceala. Deci se poate. Cand ii dau mintii prilej sa se potoleasca dispar multe probleme, chiar si cele fizice, alea care zici ca sunt mai reale decat orice altceva.

La un moment dat a venit cineva sa ma intrebe daca in pahar am apa sau votca. Mi-a marturisit ca ma observa demult si nu isi imagineaza ca m-as putea simti asa bine doar hidratandu-ma.

I-am zis ca nu e vorba de votca ci de viata, si chiar ma simteam in clipele alea viata insasi.

Altceva ma punea in miscare. Eu disparusem, nu ma mai cheama in nici un fel, nu mai eram de niciunde. Starneam euforie si mirare. Mi s-a spus toata seara– dansezi fantastic. Multi ani mi-am dat cu stangul in dreptul. In clasa a treia m-au scos afara de la dansuri pentru ca nu nimeream un pas corect si penibilul momentului m-a marcat mult timp. Nu stiu de ce acum ma pot misca. Habar n-am. Daca incep sa ma gandesc vraja se destrama. A venit un tip sa dansam salsa. M-a anuntat serios, ca la scoala, ca asta urmeaza. Cine a mai putut? Salsa? “Nu stiu pasii” mi-a soptit mintea si a fost un dezastru absolut, desi cu putin inainte un altul, din America de Sud ma intrebase unde am invatat dansuri latino. Naiba stie, dar e minunat.

Inca un motiv sa cred ca totul e deja in noi, ca doar am uitat. Nu emit teorii, nici nu le sustin pe ale altora. Observ. Ma las, dar nu in deriva. Ma aflu acolo, in experiente, cu fiecare situatie, cu fiecare om. Ma misc prin lume dansand cu viata. In nimic pana acum n-am gasit mai mare bucurie.

6 thoughts on “DANSAND CU VIATA

  1. Esti minunata, si da, ai dreptate, in ritmul muzicii, gasesc toata bucuria care ma face sa ma misc in lume. Asa ca iti doresc tie si tuturor celor ce iti citesc blogul : Sa va dansati viata !

  2. Lola, cat de frumos dansezi tu cu viata! Ieri a nins la Bucuresti si, in timp ce stateam in pat, privirea mi-a fost furata de baletul de fulgi de nea de afara – si am sarit turbata sa ma alatur. Cred ca vecinii mi-au auzit picioarele goale pe parchet! Dar a fost atat de bine-o eliberare mult asteptata!

Leave a Reply

