VIATA CA O COMEDIE ROMANTICA

Am vazut ultimul film al lui Woody Allen – Whatever works. Foarte dragut, dar am avut parte si de propria mea comedie romantica absolut delicioasa.

Sa va spun poveste…

Sambata trecuta eram in club la Adan, in Bairro Alto. Dupa miezul noptii apare el. Francez, putin confuz, ochi albastri si mult farmec. La chestii din astea sunt sensibila. Intram in vorba, dansam, schimbam telefoane urmand sa ne vedem la o cafea a doua zi.

Ma trezesc duminica pe la pranz. Afara ploua cu galeata. Imi zic, ca la nevoie inventez o scuza plauzibila si nu voi scoate nasul din casa pentru cafeaua promisa, mai ales ca presupunea un drum in Lisabona.

Suna omul si imi spune ca e in Cascais, desi nu stia ca stau aici. Fusese sa vada Sintra si autobuzul il debarcase la doua minute de casa mea. Ce sa mai zic? Trag ceva pe mine si ma duc sa-l recuperez din potopul de-afara. Il invit acasa sa se zvinte. Improvizez un five o’clock cu american cookies si infuzie de menta. Cum cel mai placut loc de baut ceai e tocmai in dormitorul(atelierul) meu,  il aduc acolo asigurandu-l ca invitatia nu e ceea ce pare.

Radem mult si ne povestim tot felul pana sta ploaia. Pe urma Il duc sa vada Bocca do Inferno si picturile Paulei Rego. Ne plimbam pe stradutele din centrul vechi, iar inainte sa se intoarca in Lisabona zabovim intr-un Irish Pub din apropierea garii.

Lumanari, atmosfera calda, Nicolas se remarca prin acelasi farmec si un irezistibil simt al umorului. Ajungem sa vorbim de filme. Unul dintre ele ne da o idee nastrusnica. “Hai sa vedem daca destinul vrea sa ne mai intalnim vre-odata!”

Cum joaca e ocupatia mea favorita si gasindu-mi partener pe masura am inventat o gramada de ocazii pentru provocat soarta .

El sta la Paris, dar eu alta treaba am in Franta, sa vad Le palais Ideal de facteur Cheval. Nu stia de minunea aflata in tara lui, ii povestesc si ne propunem ca intamplarea sa fie legata de locul asta.

Pe blog-ul palatului sunt afisate toate evenimentele muzicale din vara lui 2010. Misiune…Fiecare intra isi alege un eveniment. La o data si ora stabilite ne transmitem simultan un mesaj cu ce am ales. Daca am ales la fel ne vedem acolo, daca nu nu.

Ieri a fost dead line-ul si ce credeti?…

Am fost gand la gand.

Pe 31 iulie ne vedem la palat…

Nu e viata asta cel mai romantic film posibil???

18 thoughts on “VIATA CA O COMEDIE ROMANTICA

  1. “Serendipity” e filmul nu-i asa? Cine spunea ca viata nu poate fi la fel de frumoasa ca in filme, daca nu si mai si? Absolut minunat! Ma bucur enorm!

  2. La multi ani, femeie superba! Profit de ocazie sa urez tuturor superfemeilor care te viziteaza pe aici, sa se bucure cu maxima intensitate de privilegiul de trai viata intr-un corpmintesuflet de femeie!
    Incep sa inteleg ca puterea noastra vine din a fi si a simti, mai mult decat din a face. Iar tu, draga mea, radiezi iubire si frumusete mai mult ca niciodata. Felicitari pentru ca stii sa primesti cu inima deschisa tot ce are viata sa-ti ofere! Te quiero, mujer!

  3. Am vrut sa spun ca in viata mea n-am putut lega vreo cunostinta intr-un club, dar m-am mai gindit putin si spun ca daca e sa fie, daca Universul se organizeaza sa ne faca pe plac, atunci orice e posibil oriunde.

    • Asa e Andreea. In multe dintre situatii noi suntem cei care impiedicam viata sa se manifeste. Atata frica, rusine, atatea prejudecati si indoieli…

  4. Buna seara, Lola!

    Astazi, de ziua femeii, am incercat sa spun “La multi ani” tuturor femeilor importante din viata mea: femeii care a avut grija de mine dupa ce a a murit mama, femeii care a fost bona copilului meu, unor prietene dragi din copilarie si din facultate, mamei si bunicii fostului meu sot… si acum vreau sa-ti spun “La multi ani” tie, prietena de suflet, neintalnita si neimbratisata decat cu gandul… LA MULTI ANI!

    MaraD

  5. Draga Lola, ce frumos! Ce poveste! De abia astept continuarea.
    Si La Multi Ani minunatelor femei care iti citesc blogul! Sa avem o primavara minunata, o vara minunata, o viata buna!
    Te imbratisez, si va imbratisez.
    Cu mare drag,
    Costina

  6. Ce draguuuut 8-> imi suna a Jeux des enfants( daca ai vazut filmul, daca nu e un must:D:) Iti dai seama ca asteptam continuarea..dar totusi pana pe 31 iulie e long wa, poate gasiti ceva intre timp:D zic..;))

    • N-am vazut filmul, il trec pe lista de cautat.
      Joc de copii a fost si intre noi. Atata bucurie simpla…
      Timpul asta de asteptare are farmecul lui🙂

Leave a Reply

