FAJITAS CON AMOR

De cateva zile am atata energie ca m-as putea deplasa facand filk-falk-uri. Sunt intr-un moment de gratie. Viata e deschisa, orizontul larg, drumurile multe, oamenii frumosi, perspectivele luminoase, vinul bun, mancarea gustoasa. Pana si norii s-au induplecat azi sa se fereasca putin ca sa lase soarele stralucind.

In starea asta am un grozav chef de bucatareala. Nu obligatie casnica, ci gest de iubire. Radeam cu Dan ca e mult mai bine acum cand ne vedem rar. Viata are farmec inzecit, impreuna cateva zile pe an. Doamne cate  avem sa ne povestim fara povara vinii si a durerii. Noi am fost mereu buni prieteni, dar lucrurile care nu mergeau aruncau o umbra si peste prietenia noastra. Acum ne-am eliberat.

Vladimir e fericit sa vada ca inca ne iubim desi nu suntem o familie clasica. M-a intrebat odata “si ce-o sa fie viata de-acum, cu voi despartiti?”. Sunt fericita sa-i raspundem simplu, sincer, prin exemplul nostru. VIATA E NUMAI SI NUMAI CEEA CE VREI TU SA FIE.

Lectia asta practica de iubire am asezonat-o azi cu mancare mexicana.

Nachos cu fasole, branza cedar, pui, jalepeneos si guacamole un pic bagate la cuptor cat sa se topeasca branza, iar felul doi fajitas de pui bine condimentate. Deja am desfacut a doua sticla de vin rosu, alentejan si ne pregatim de o nopate alba in Bairro Alto.

13 thoughts on “FAJITAS CON AMOR

  1. Viata e atat de frumoasa(misto), draga mea Lola… si postul tau, mancarea ta facuta cu dragoste, minunea de relatie pe care o ai cu Dan si cu Vladimir, nu face decat sa confirme acest fapt….:)
    Te imbratisez tare-tare…:)

    • Draga Viv
      E atat de simplu. Ingredientele(ca tot ai amintit de mancare) pentru viata misto sunt disponibilitatea si prezenta. Fara alte concepte si teorii. SUNT AICI SI ACUM functioneaza ca o formula magica.

  2. Viata trebuie savurata, e un mare dar! N-ar fi mare pacat sa plecam de aici doar cu furii, ranchiuni, resentimente? Sunt atatea lucruri simple frumoase de care sa ne bucuram!
    E exact ceea ce faci si tu: astepti valurile vietii si le infrunti. Unele sunt mai mari si mai fioroase dar revigorante, altele sunt calde si “hidratante”.
    O duminica linistita!

    • Draga Luiza incerc pe cat pot sa nu infrunt valurile. Ma las in voia lor pentru ca nu se poate lupta cu ele. Am ajuns la concluzia asta privind ore in sir oceanul🙂

      • Inteleapta concluzie! Dar e un pic greu sa accepti ca viata ti se intampla si nu tu o faci sa se intample. Sau, mai bine zis, nu tu esti cel care decide lucrurile majore. Conditia asta de “human being”!!!

      • Draga Luiza, ce-i mai place ego-ului nostru sa creada ca e buricul pamantului, dar in cazul asta mie imi foloseste mereu intrebarea Asa,si ce daca nu decid eu?

      • Asta e una dintre multele lectii pe care o sa le invat pt ca vreau sa ajung sa fac pace cu mine. Multumesc Lola pt azi si pt ce urmeaza sa vina! La Multi Ani!

  3. Am avut recent un flash si am simtit ca Dan s-a reintors la voi…
    Mi-amintesc poza aceea in care el pleca, mi s-a strans inima atunci, desi sunt o persoana straina de voi.
    Mi-ar placea sa va regasiti candva si sa va reintregiti. Sa gasiti un nou inceput.

    • Dan n-a plecat niciodata de langa noi. Distantele nu conteaza, intamplarile de la suprafata ne determina sa luam decizii, insa ele sunt doar efecte, adevarul trebuie cautat in profunzime. Dupa ce dam totul la o parte ramane iubirea.
      Am vazut clar ca ne e mai bine separati decat zi de zi impreuna dar in esenta lucrurile raman mereu la fel.

Leave a Reply

