A FOST BARCELONA…SI VA MAI FI

Sunt din nou acasa. Abia acum pot scrie. Ieri am incercat la Barcelona, dar cuvintele pur si simplu nu voiau sa se lege. Au fost trei zile fara ganduri, fara graba, fara “a face”. Trei zile in care m-am simtit doar fiinta.

Acum cativa ani, cand am vazut ca lucrurile devenisera o povara m-am rugat sa pot trai frumos fara greutatea aia coplesitoare pe umeri si atunci, sau poate mai tarziu s-au definit doua ganduri “in loc de lucruri as vrea oameni”. “in loc sa imbatranesc as vrea sa redevin copil”

De la un timp asta primesc, prietenia si inima unor oameni minunati, care impart cu mine timp, care ma primesc in vietile lor simplu, curat, cu bucurie, eliberandu-ma de conventional, lasandu-ma sa ma intorc linistita la mine copilul. Iubirea lor neconditionata imi vindeca ranile.

Nici un lucru pe care l-as dobandi nu poate egala aceste daruri.

Am spus in prima zi a anului ca as vrea sa urmeze timpul lui “mult si bun”. Suna poate lipsit de modestie, asa ca formula, dar pe mine nu ma intereseaza decat sa filtrez acest mult si bun, sa ma golesc pentru el, sa-l las sa treaca mai departe spre ceilalti.

Primesc, viata imi ofera generoasa ce am cerut, semn ca am fost gand la gand cu ea.

Multumesc cu toata recunostinta!

Despre Spania acum.

Pentru mine nu e o tara, e o emotie, e locul unde au aparut margelele pe lume.

Experienta mea aici, acum doi ani, cand am hotarat s-o iau de la capat, a fost atat de intensa incat a creat, mai mult decat o legatura, s-a ivit o afinitate. Ma emotioneaza limba, strazile, oamenii, mancarea, totul.

Nu mai fusesem in Barcelona, dar am simtit orasul asa cum mi-l inchipuiam. Foarte viu.

Prima data l-am vazut de sus, de pe colina castelului si din telecabina. Andres, bunul meu prieten, mi-a fost ghid neobosit si entuziast.

Vineri, direct de la aeroport am plecat sa ne plimbam. Din felul in care vorbea simteam ce mult ii place mult locul desi el nu e catalan ci din Mallorca. Era mandru, fara pic de ostentatie, de orasul lui adoptiv.

Telecabina ne-a lasat in varful unui stalp inalt de cateva sute de metri, foarte aproape de plaja.Am mers mult pe tarm, iar la capatul lui ne-am potolit foamea cu o delicioasa paella.

Mi-a aratat orasul din masina, pana s-a facut noapte. Dormisem putin, din cele cinci ore cate numarasem in timp ce scriam pe blog joi noaptea, am inchis ochii doar una si jumatate. Vineri am capitulat urgent, imediat ce am ajuns acasa.

A doua zi a urmat marea intalnire cu Gaudi despre care ma incumet scriu maine.

Bine v-am regasit!

6 thoughts on “A FOST BARCELONA…SI VA MAI FI

  1. Barcelona este orasul pe care il iubesc cel mai mult in Europa.

    Dupa care urmeaza Lisabona, Paris-ul si Stokholm..
    Iar de curand Berlin a intrat in inima mea foarte tare.

    Dar Barcelona este acel “Oras”..

    Ma bucur ca l-ai descoperit si ti-a intrat in inima🙂

  2. Bine te-am gasit. Cand sunt obosita, ma relaxez privind si citind.Acest blog.Al tau.
    Am fost in Barcelona. Am simtit acelasi lucru .De cand am plecat de acolo imi doresc din suflet sa ma reantorc.Sa mai simt vibratia acestui oras. Oamenii, locul. Iti doresc sa ai in coninuare pasiune si inspiratie.
    Numai bine.
    A, sa nu uit . Eu sunt o Cici. Zapacita si… tot tacamul.

  3. Lolita, draga…
    SUNT … fericita pentru toate cate te-a facut sa simti …aceasta calatorie…
    Multumesc, in acelasi timp, pentru ca ne impartasesti si noua…:)
    Te imbratisez….:)

  4. Bine te-ai reintors!

    Asteptam povestiri din Barcelona🙂 Eu nu l-am vizitat inca, dar este pe lista “de vizitat”….pana atunci insa ma bucur sa citesc impresiile/povestirile celor care l-au vizitat si din cate am observat majoritatea s-au intors fermecati de acest oras.

Leave a Reply

