BARCELONA

Peste 5 ore ma trezesc, adica la 5 dimineata sa ajung la 7 la aeroport. O sa vad Barcelona in week-end. Mi-am hotarat plecarea acum 10 zile cand am gasit un bilet de avion foarte ieftin. Citeam bloguri de calatorie si ma mancau talpile. Eu sunt cu drumul, cu plecatul… Chiar ii spuneam lui Adan (el e de-acolo) “Cici, eu am chef sa-ti vizitez orasul”, dar nu era decat un gand razlet pe care nu ma grabeam sa-l concretizez.

Vorbind intr-o zi cu alt prieten barcelonez ma intreaba cand vin in vizita si imi da link la site-ul unei companii aeriene. Cand am vazut ca drumul pana in Spania costa cat taxiul pana in Lisabona m-am hotarat instantaneu dupa care toata ziua am tipat de la mine din camera catre Cici-Kitten “Fataaa, tu stii ca eu plec la Barcelona?” drept raspuns mi-i punea pe  Freddie Mercury si Monserat Caballe sa cante  Barcelooonaaaa.

De emotii nu stiu daca voi reusi sa adorm, dar fug la somn acum si va scriu din Barcelona, dupa ce ma intalnesc cu Gaudi.

10 thoughts on “BARCELONA

  1. ce ma bucur pentru tine!!! ma bucur pentru ca imi doresc foarte mult ca intr-o zi, nu prea indepartata sa vizitez si eu acest oras superb si cand vad oameni care implinesc visul in locul meu ma bucur pentru ei imaginandu-ma si pe mine acolo!
    bon viaje! (sper ca asa se scrie)

  2. minunat oras…Gaudi e miraculos…un loc delicat, sensibil, colorat, armonios, plin de viata….abia astept sa-ti citesc posturile despre Barcelona!

  3. Of scuze, iar am postat in viteza si am trimis fara sa corectez…Trimit din nou cu corecturile si scuzele de rigoare:)
    Draga Lola, Barcelona era unul din cele doua orase in care visam sa traiesc. Am fost acolo acum doi ani -de ziua mea-si de atunci mi-a incoltit atat de aprig dorinta de a ma stabili in alta parte…:) O sa te intorci fericita si incarcata de emotii, este un oras absolut superb ideal pentru un suflet de artist:)Imbratisari si petrecere frumoasa, Daiana

  4. in barcelona
    the wind is wild
    like the catalan soul
    and poetry is written in stone.

    in barcelona
    you can find out that death
    isn’t worth the effort.

    asta mi-a venit in minte….poetry by Horia M.
    …da…te asteptam cu ganduri despre Barcelona

  5. Eu am fost de 3 ori si as mai merge de oricate ori. Vara e un loc obositor, insa ramane frumos. Mai ales daca stii prin ce cotloane sa-l cauti. Am fost o data si in februarie.

    Awwww, vreau la barcelona…

Leave a Reply

